baby 8 måneder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

uhhh så er der snart den første føsdag

Den første? Hun er snart 1,5 år? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Kay

rikkeregnbue skriver:

Den første? Hun er snart 1,5 år? 

jeg er skide meget på i dag... 

vrøvler og regner forkert... skulle vist bare være blevet i min seng... 

Anmeld

28. april 2013

NinaNymannMadsen

Kay skriver:

utroligt... men også dejligt er i igang med udredning eller er det bare på mistanke basis endnu med adhd? 

det er kun en mistanke.

vi skal ha kontaktet lægen og igang. ved ikke om vi kan komme igang med udredning endnu da hun ikke er ældre. hun bliver jo kun 4 til juni. mener bare at ha hørt de skal være mellem 5-6 før de kan gøre noget. men det kan også bare ha været noget jeg har hørt jo. og kenneth (farmand) kan ikk huske det da det er mange år siden han fik det konstateret.

Anmeld

28. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

jeg er skide meget på i dag... 

vrøvler og regner forkert... skulle vist bare være blevet i min seng... 

Haha ;-)

Anmeld

28. april 2013

Ellie79

Kay skriver:

over 1 kgs forskel det er egentlig ret sjov der er så stor forskel på søskende  

Ja og især fordi alle altid har sagt til os at han var en ordentlig kleppert i forhold til sin søster som jo var et lille nips.. Og faktisk har hun været den største hele vejen igennem undtagen de første 3 uger af deres liv der var hun mindst ellers har hun altid ligget ca et kg over ham. 

Anmeld

28. april 2013

Kay

NinaNymannMadsen skriver:

det er kun en mistanke.

vi skal ha kontaktet lægen og igang. ved ikke om vi kan komme igang med udredning endnu da hun ikke er ældre. hun bliver jo kun 4 til juni. mener bare at ha hørt de skal være mellem 5-6 før de kan gøre noget. men det kan også bare ha været noget jeg har hørt jo. og kenneth (farmand) kan ikk huske det da det er mange år siden han fik det konstateret.

man kan godt men ik alle læger vil (jeg er pædagog og har startet op på børnehave børn før

Anmeld

28. april 2013

Kay

AnjaB skriver:

Ja og især fordi alle altid har sagt til os at han var en ordentlig kleppert i forhold til sin søster som jo var et lille nips.. Og faktisk har hun været den største hele vejen igennem undtagen de første 3 uger af deres liv der var hun mindst ellers har hun altid ligget ca et kg over ham. 

ej hvor sjovt  

Anmeld

28. april 2013

Krussedulle

Kay skriver:

hvor store er jeres på 8 måneder?? (eller da de var 8 måneder)

vi havde sp besøg den dag Elna fyldte 8 måneder... 

73 cm og 10 kg!    bruger str. 74/80 i tøj

hvor store er/var jeres på 8 måneder?

i får lige et par billeder med og i må gerne ligge billeder op af jeres også

Kan slet ikke huske det

Men han var 72 cm og 9,4 kg, til 5 mdrs undersøgelsen

Men kun 10,5 kg og 83 cm til 1-års

Anmeld

28. april 2013

Tulle28

Vi skal først have besøg af sundhedsplejersken i næste uge, men min datter er på vores egen vægt 9,3 kg og bruger 74/80 i tøj. Så en stor pige

Anmeld

28. april 2013

NinaNymannMadsen

Kay skriver:

man kan godt men ik alle læger vil (jeg er pædagog og har startet op på børnehave børn før

ja okay. så må vi jo bare snakke med vores læge og høre hvad de har at sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.