baby 8 måneder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Louise H.

Kay skriver:

her er det hvis hun ik må få mobil telefonerne eller fjernbetjæningen... men det må hun ikke... så det kan hun blive rigtig sur over! 

Haha, de ved hvad de vil have

Og hvis det er sådan nu, hvordan bliver de ikke som teenagere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Kay

Louise :-) skriver:

Haha, de ved hvad de vil have

Og hvis det er sådan nu, hvordan bliver de ikke som teenagere?

jeg frygter det! 

Anmeld

28. april 2013

Louise H.

Kay skriver:

jeg frygter det! 

Jeg har på fornemmelsen at Isabella slægter af på mig. Og hvis det er tilfældet... Så stakkels mig

Anmeld

28. april 2013

Kay

Louise :-) skriver:

Jeg har på fornemmelsen at Isabella slægter af på mig. Og hvis det er tilfældet... Så stakkels mig

har det på samme måde her... stakkels os... 

Anmeld

28. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Da Ida var 8 mdr (og 11 dage ) vejede hun 9,5 kilo og hun var 74 cm lang. Gætter på hun brugte en 74-80 i tøj 

Anmeld

28. april 2013

Kay

rikkeregnbue skriver:

Da Ida var 8 mdr (og 11 dage ) vejede hun 9,5 kilo og hun var 74 cm lang. Gætter på hun brugte en 74-80 i tøj 

dejlig størrelse  

Anmeld

28. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

dejlig størrelse  

Ja, jeg synes også det er passende :-) 

I dag (15 måneder) vejer hun 11 kilo. Aner ikke hvor lang hun er 

Anmeld

28. april 2013

NinaNymannMadsen

Kay skriver:

det er da vildt de så vokser op med så stor en forskel men man kan også godt se de er meget forskellige  

ja det syntes jeg også.

de er som nat og dag. den store har et voldsomt temperamen og bliver sur over det mindste, og hun har bare så meget krudt i røven at det halve kunne være nok (vi har mistanke til hun måske har ADHD, hendes far har og han ser mange af de samme ting i hende som han ser i sig selv) men lige så sur hun kan være lige så sød og kærlig kan hun også være og det vender bare på ingen tid ved hende.

og den bette er bare så mild og glad altid og skriger næsten aldrig og elsker at putte, dog har hun også fart over feltet bare ikke lige så meget som sin søster.

Anmeld

28. april 2013

Kay

rikkeregnbue skriver:

Ja, jeg synes også det er passende :-) 

I dag (15 måneder) vejer hun 11 kilo. Aner ikke hvor lang hun er 

uhhh så er der snart den første føsdag

Anmeld

28. april 2013

Kay

NinaNymannMadsen skriver:

ja det syntes jeg også.

de er som nat og dag. den store har et voldsomt temperamen og bliver sur over det mindste, og hun har bare så meget krudt i røven at det halve kunne være nok (vi har mistanke til hun måske har ADHD, hendes far har og han ser mange af de samme ting i hende som han ser i sig selv) men lige så sur hun kan være lige så sød og kærlig kan hun også være og det vender bare på ingen tid ved hende.

og den bette er bare så mild og glad altid og skriger næsten aldrig og elsker at putte, dog har hun også fart over feltet bare ikke lige så meget som sin søster.

utroligt... men også dejligt er i igang med udredning eller er det bare på mistanke basis endnu med adhd? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.