baby 8 måneder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Kay

Fleur07 skriver:

Vi havde også besøg på 8 mdr dagen. 75 lang og 8,9 kg, hvilket var helt fint.

dejlig en god baby størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Kay

Christina88 skriver:

Har et lille nips herhjemme.. Bette pigen er blevet 8 måneder i dag og vejer cirka 7100g og er omkring 72cm lang. Hun bruger stadigvæk str 68, men tror snart vi skal over i 74 da hun er ved at være for lang til str 68.

så følger hun da meget godt den alder der "høre til" tøj størrelserne... hvis det gav mening?  

Anmeld

28. april 2013

NinaNymannMadsen

Kay skriver:

ja  i har ik snakket med pædagogen i børnehaven? 

jeg har selv været med til at skrive opservationer ned for forældre til at havde med til lægen, altså kun det vi ser, eller de konflikter, eller problematikker der er og ingen antagelser om noget... og så er det lægen der kan indstille til udredning  

Jo flere gange.
Dog vil de ikk gøre så meget andet end at fortælle os hvad de ser i forhold til hendes være måde

Anmeld

28. april 2013

Kay

NinaNymannMadsen skriver:

Jo flere gange.
Dog vil de ikk gøre så meget andet end at fortælle os hvad de ser i forhold til hendes være måde

oki... jamen så er det jo at tage den med lægen hvis det er det i vil altså  

Anmeld

28. april 2013

TrineMine86

Kay skriver:

hvor store er jeres på 8 måneder?? (eller da de var 8 måneder)

vi havde sp besøg den dag Elna fyldte 8 måneder... 

73 cm og 10 kg!    bruger str. 74/80 i tøj

hvor store er/var jeres på 8 måneder?

i får lige et par billeder med og i må gerne ligge billeder op af jeres også

Skøn skøn pige I har der  Magnus var som præcis 8 måneder: 79 cm lang og 10.4 kg og brugte 80+86 i tøj  Han er idag 18 måneder og måler 88 cm og 14.4 kg. 

Anmeld

28. april 2013

Mom2

Kay skriver:

så følger hun da meget godt den alder der "høre til" tøj størrelserne... hvis det gav mening?  

Der står 4 - 6 måneder i str 68 så så godt passer det ikke..
Hun har lidt en træls størrelse, hun er nemlig ikke vokset ud af hendes 68 bodyer, men bukserne er hun på længden dog slet ikke i livet. De fleste af hendes bukser er 1½-2cm for store i livet..!

Anmeld

28. april 2013

Kay

TrineMine86 skriver:

Skøn skøn pige I har der  Magnus var som præcis 8 måneder: 79 cm lang og 10.4 kg og brugte 80+86 i tøj  Han er idag 18 måneder og måler 88 cm og 14.4 kg. 

så håber jeg at der snart går længere tid imellem at vi skal skifte hele gardaroben... 

Anmeld

28. april 2013

Kay

Christina88 skriver:

Der står 4 - 6 måneder i str 68 så så godt passer det ikke..
Hun har lidt en træls størrelse, hun er nemlig ikke vokset ud af hendes 68 bodyer, men bukserne er hun på længden dog slet ikke i livet. De fleste af hendes bukser er 1½-2cm for store i livet..!

ja det kan jeg godt se... og du har ik købt dem der kan spændes ind i livet?

elna vokser også ud af natdragter og bukser før bodyer  

Anmeld

28. april 2013

TrineMine86

Kay skriver:

så håber jeg at der snart går længere tid imellem at vi skal skifte hele gardaroben... 

Ja magnus begyndte at bruge 86 som 8-9 måneder og brugte det indtil han var 16 måneder, så den størrelse brugte han længe.. 

Anmeld

28. april 2013

Kay

TrineMine86 skriver:

Ja magnus begyndte at bruge 86 som 8-9 måneder og brugte det indtil han var 16 måneder, så den størrelse brugte han længe.. 

elna skiftede til 74 i bukser og dragter i januar og resten i starten af       febuar... og nu skal jeg til at vaske dragter og bukser i 80 for de andre er for korte  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.