baby 8 måneder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Kay

Louise :-) skriver:

Isabella har også sprunget frem og tilbage i den og efter hun er blevet aktiv (kravle, gå med støtte og trille) er det jo klart at den falder lidt igen. Inden hun begyndte på det, synes jeg også hun var en lille marcipangris

så håber jeg snart hun begynder at kravle... for indtil videre møver hun kun... og kun baglæns 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Kay

Mor til Frederic og Freya skriver:

Freya var ved 8 mdr 69,5 cm og 8,4 kg. Og lige blevet 1 år og er nu 76 cm.

Frederic var ved 8 mdr 75 cm og 8.6 kg.

Vildt forskel som de vokser, når man tænker på at der kun var 1 cm og 10 g mellem dem ved fødsel..

1-3; freya 8 mdr

4-6; frederic 8 mdr.

to lækre unger 

Anmeld

28. april 2013

Kay

Fenja09 skriver:

Min Alberte vejede lige omkring 7 kg da hun var 8 måneder og brugte str 62/68 i tøj. Hun er idag snart 20 måneder og vejer 11 kg, og er 87 cm høj, hun bruger str 80/86 i tøj.

Det er sjovt at der er så stor en forskel på de små og de fleste babyer er jo lige som de skal være uanset om de vejer 10 kg eller 8 kg på samme alder  

På det først billede er hun 8 måneder og det andet er fra nu her.  

/Fenja

ja det er utroligt... selvom længden er ca lige på mange af de små... så er vægten en stor forskel... men nøj hun er lækker... og nogle dejlige kinder

Anmeld

28. april 2013

Louise H.

Kay skriver:

så håber jeg snart hun begynder at kravle... for indtil videre møver hun kun... og kun baglæns 

Det skal nok komme om et par måneder er hun over alt og så mangler du bare at hun bliver lille igen :p

Anmeld

28. april 2013

Kay

simone_jacobsen skriver:

Nu er min dreng 'kun' 3 måneder, men han vejer 7300 gram og er 72-73 cm lang..

Min venindes søn, der er halvandet, vejer 10 kg - kender ikke højden..

Så tror det er rimelig individuelt hvad børn vejer og skal ses i forhold til forældrenes højde og drøjde..

jeg ved da godt det er individuelt... jeg er uddannet pædagog så jeg ser børn store som små vilde og rolige... nu er det af ren nysgerri hed jeg spørg til hvad alle andres børn vejer og for at se billed af dem det er bare en hygge tråd  

Anmeld

28. april 2013

Kay

Det skal nok komme om et par måneder er hun over alt og så mangler du bare at hun bliver lille igen :p

det savner jeg allerede nogle dage... hun har fået temperament hvis ik hun får det som hun vil ha det... eller hvis mor ik forstår hvad det er hun vil ha... 

Anmeld

28. april 2013

Louise H.

Kay skriver:

det savner jeg allerede nogle dage... hun har fået temperament hvis ik hun får det som hun vil ha det... eller hvis mor ik forstår hvad det er hun vil ha... 

Kender det alt for godt her har jeg en madammen der går helt amok, hvis ikke hun får sin vilje. Og som helst skal kravle rundt på puslebordet ved bleskiftning og når hun skal have tøj på. Det er til at få pip af nogen gange

Anmeld

28. april 2013

NinaNymannMadsen

Asta Maria (min den store) var ca 75 lang og vejede 10 kg da hun var 8 måneder. i dag er hun 99 lang og vejer 15 kg
Anne Louise ( min den bette) var 68 lang og vejede 7,7 kg. idag er hun 78 lang og vejer 10 kg.

i dag er de hh godt 4 år og næsten 19 måneder.

har ingen billeder af dem fra den alder da alle mine billeder er forsvundet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2013

Kay

Kender det alt for godt her har jeg en madammen der går helt amok, hvis ikke hun får sin vilje. Og som helst skal kravle rundt på puslebordet ved bleskiftning og når hun skal have tøj på. Det er til at få pip af nogen gange

her er det hvis hun ik må få mobil telefonerne eller fjernbetjæningen... men det må hun ikke... så det kan hun blive rigtig sur over! 

Anmeld

28. april 2013

Kay

NinaNymannMadsen skriver:

Asta Maria (min den store) var ca 75 lang og vejede 10 kg da hun var 8 måneder. i dag er hun 99 lang og vejer 15 kg
Anne Louise ( min den bette) var 68 lang og vejede 7,7 kg. idag er hun 78 lang og vejer 10 kg.

i dag er de hh godt 4 år og næsten 19 måneder.

har ingen billeder af dem fra den alder da alle mine billeder er forsvundet.

øv hvor ærgeligt de er forsvundet :/ men det er da to lækre tøser  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.