Så lidt
Jeg har aldrig kunnet vende ryggen til. I mine yngre dage tog jeg mig af efterladte katte, killinger fra herreløsekatte hvor moren havde forladt dem, 2 gange fordi moren var kørt over. Men som enlig og mor, er det begrænset hvad jeg har af tid, overskud og økonomi til. Min ene kat har jeg opfostret fra han var 2 dage gammel og den anden er en killing fra et af de kuld jeg har hjulpet fra en vildkat, er så svag når det kommer til dyr.
Krabben er jo mit ansvar nu hvor jeg har anskaffet mig den ubelejligt eller ej
Jamen jeg er 100% enig med dig i, at når man anskaffer sig et dyr, tager man også dens skæbne på sig!
Der er bare mange i dag, der anskaffer sig dyr, til de ikke er sjove længere eller bare bliver for besværlige, og så skiller sig af med dem igen. Og så bliver det af og til typer som du og jeg, der får lov at "rydde op" efter dem (refererer her til de efterladte katte, du snakker om, for sådan nogle har jeg også flere af!) 
Jeg læste lige at du vil ringe til Dyrenes Beskyttelse ang. krabben, og det synes jeg, er en god idé. Du har ganske ret i, at et sted, der ikke er i stand til at tage vare på dyr, heller ikke skal formidle dem, så lad os håbe, de vil lytte... De forhold, du beskriver, er jo hjerteskærende og ganske enkelt fuldstændig forrykte.
Anmeld