Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Jeg er enig med dig. Har været rigtig tilfreds med servicen i fiske butikken Neonfisken, men eftersom min mor var giveren og der er langt dertil herfra hvor vi bor nu, var dette vores mulighed.
Jeg havde sat mig ind i de køb som var planlagt, men denne krabbe var ikke på listen og da de ikke havdede fisk han oprindeligt havde ønsket, bukkede jeg mig for hans begejstring vedrørende krabben.
Men, det ville jeg ønske jeg ikke havde gjort
ved hvad du mener...
vi er også enige om at hvis sønnike vil have kæledyr på et tidspunkt så hedder det at vi sætter os sammen med ham og læser op på det dyr han tænker på først og derefter finder vi en opdrætter af det...
de må jo findes for næsten alle dyr efterhånden for hvor får dyrehandlerne ellers deres dyr fra?...
Vi tænker at vi kan altid starte med et hamster for det er ikke så lang levetid hvis det ikke fænger alligevel...
Har selv haft hamster i en del år og er med på Dansk hamsterforenings forum stadigvæk 
Og derudover så kan jeg fra selvsyn fortælle at det absolut INTET hjælper at kontakte fødevarestyrelsen ang. problemer med dyrehandlerne... desværre.. anmeldelse om syge dyr der blev solgt uden nye ejere fik det af vide resulterede i et tlfopkald til ejeren som jo bare afviste det og så blev der ikke gjort mere ved det... ikke mig der anmeldte det men overhørte tlfsamtalen....
Anmeld