hvornår slutter det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

Kay

La´chrissen skriver:

Jeg vil sige jeg har endnu ikke været gravid, men efter mine behandlinger med hormoner er jeg også blevet en tude prinsesse når jeg ser noget i tv osv. Og det har jeg ikke haft før, og nu er det ved at være længe siden at jeg har fået hormoner. Mystisk hvad det er der sker i kroppen. Jeg bliver jo et helt vandfald, når jeg en gang bliver gravid

jep glæd dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Kay

rikkeregnbue skriver:

Så slemt synes jeg ikke det er? Sjældent at jeg tuder over film og andre ting. Jeg er nok bare unormal så ;-)

det er heller ikke hver dag... men det er som om at jeg bare bliver ramt en gang i mellem... meget mystisk... 

Anmeld

27. april 2013

Kay

LilleLene skriver:

altså før kunne jeg se titanic uden nogle som helst form for følelse

men så blev jeg gravid jeg var ved at tude da jeg skulle sige min nieces navn i kirken, da hun skulle døbes

frygteligt...

Anmeld

27. april 2013

Kay

Fenja09 skriver:

Jeg er blevet meget mere følsom efter jeg har fået min datter - har altid været følsom når det har været noget sørgeligt, tragisk eller lykkeligt, men har aldrig siddet og stortudet til film, som jeg kan gøre idag. Så mit er ikke stoppet endnu, tror det er en del af det at blive mor - for nogen

/Fenja

ja det må det være... har aldrig været følsom på den måde...  det var værere da jeg var gravid... der tudede jeg også når jeg blev sur eller frustreret... hvor jeg normalt bare brokker mig og kæmper min sag... 

Anmeld

27. april 2013

Kay

michelledam skriver:

Mit er blevet meget bedre. Isabella er 23 mdr. Men gysere som jeg altid elskede og se før jeg blev gravid og oftes sad og grinte af kan jeg ikke se mere. Jeg kan slet ikke have det. Det mindste og jeg får et chok og får det helt dårligt over at se gysere idag. Så på den måde er det ikke gået over. Men alt hvad jeg ser omkring fødsler og små børn rører mig helt vildt.
Hehe kan godt huske i min graviditet helt i starten begyndte jeg at tude hver gang jeg så merci reklamerne blev simpelthen så rørt. Total latterligt hahahaha

det er også en forfærdelig reklame 

Anmeld

27. april 2013

Kay

MortilElias2010 skriver:

Sådan har jeg alle dage haft det, før under og efter graviditeten og er ovenud lykkelig for at det er sådan jeg er  Så embrace det! Det er en styrke! 

sådan har jeg bare aldrig været... så det er jo i mine øjne ikke en del af mig... men noget andet der kommer ind og overtager mine følelser 

Anmeld

27. april 2013

Maja88

Kay skriver:

hvorfor dælen er det mon sådan? 

Hvis man så bare kunne hokde det til lidt tuden ik...

Her kan det og bliver ofte desideret(staves) hulken

Anmeld

27. april 2013

Guldet

Her tror jeg desværre aldrig det slutter.. 

Jeg er blevet så følsom, til tidere synes jeg godt det kan være lidt et problem. Hvis jeg ser nogen græde i tv, så sætter det da lige gang i tårekanalerne. Nogle gange skal jeg virkelig holde igen for ikke at tudbrøle..

Anmeld

27. april 2013

LilleLene

Kay skriver:

frygteligt...

og jeg glæder mig SLET ikke til min søster skal giftes til september på med vandfast mascara

Anmeld

27. april 2013

Kay

Maja88 skriver:

Hvis man så bare kunne hokde det til lidt tuden ik...

Her kan det og bliver ofte desideret(staves) hulken

her re det mest bare tårene når det er tv... men de dage hvor det er semt skal du ik sige bøh til mig så sidder jeg og hulker... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.