hvornår slutter det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

LilleLene

Kay skriver:

jeg har aldrig været en tudeprinsesse... indtil jeg blev gravid... så tudet jeg af de mindste ting i tv.... og det samme lige efter fødslen... og der efter har jeg haft nogle dage som fx. i dag... hvor jeg kan tude til tv programmer som velkommen hjem... eller lignende... 

hvornår sluter det??? bliver rå mobbet af min mand når det sker.. så godt han er på arbejde i dag 

altså før kunne jeg se titanic uden nogle som helst form for følelse

men så blev jeg gravid jeg var ved at tude da jeg skulle sige min nieces navn i kirken, da hun skulle døbes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Fenja09

Kay skriver:

jeg har aldrig været en tudeprinsesse... indtil jeg blev gravid... så tudet jeg af de mindste ting i tv.... og det samme lige efter fødslen... og der efter har jeg haft nogle dage som fx. i dag... hvor jeg kan tude til tv programmer som velkommen hjem... eller lignende... 

hvornår sluter det??? bliver rå mobbet af min mand når det sker.. så godt han er på arbejde i dag 

Jeg er blevet meget mere følsom efter jeg har fået min datter - har altid været følsom når det har været noget sørgeligt, tragisk eller lykkeligt, men har aldrig siddet og stortudet til film, som jeg kan gøre idag. Så mit er ikke stoppet endnu, tror det er en del af det at blive mor - for nogen

/Fenja

Anmeld

26. april 2013

Isabella_mor

Kay skriver:

ja her sker det stadig. jeg har siddet og set krummerne to... og så hvordan de holdt jul og syntes det var så hyggeligt at jeg fik tårre i øjnene...!! altså.!

det er bare sådan noget der følger med når man bliver mor.. 

Anmeld

27. april 2013

Mother-love

Mit er blevet meget bedre. Isabella er 23 mdr. Men gysere som jeg altid elskede og se før jeg blev gravid og oftes sad og grinte af kan jeg ikke se mere. Jeg kan slet ikke have det. Det mindste og jeg får et chok og får det helt dårligt over at se gysere idag. Så på den måde er det ikke gået over. Men alt hvad jeg ser omkring fødsler og små børn rører mig helt vildt.
Hehe kan godt huske i min graviditet helt i starten begyndte jeg at tude hver gang jeg så merci reklamerne blev simpelthen så rørt. Total latterligt hahahaha

Anmeld

27. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

LilleLene skriver:

ja det må være dig den er gal med

Høhø! 

Anmeld

27. april 2013

MortilElias2010

Kay skriver:

Sådan har jeg alle dage haft det, før under og efter graviditeten og er ovenud lykkelig for at det er sådan jeg er  Så embrace det! Det er en styrke! 

Anmeld

27. april 2013

Kay

Maja88 skriver:

Aprilla er 25måneder...

Og tuder stadig og det er bare dobbelt op nu jeg er gravid

Anmeld

27. april 2013

Kay

Baby2påvej skriver:

Aldrig !!! Er blevet endnu værre efter jeg fik nr 2 

Anmeld

27. april 2013

Kay

stm2812 skriver:

Uhhh det er ikke godt. Kan forestille mig han griner en smule af det/dig så det ville manden herhjemme i hvert fald gøre 

Men hvis det kommer til noget skrækkeligt der sker for børn har han selv et par gange fældet et par tårer, så han er ikke meget bedre selv

ja han griner meget... 

Anmeld

27. april 2013

Kay

Månsson skriver:

Aldrig.. Min mor som er midt i 50'erne og ik har født de sidste 25år tuder stadig over de mindste ting

det gør min ik og det er 24 år siden hun fødte... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.