Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: så det er det man får... en baby og livs lang tudning...
så det er det man får... en baby og livs lang tudning...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: jeg har aldrig været en tudeprinsesse... indtil jeg blev gravid... så tudet jeg af de mindste ting i tv.... og det samme lige efter fødslen... og der efter har jeg haft nogle dage som fx. i dag... hvor jeg kan tude til tv programmer som velkommen hjem... eller lignende... hvornår sluter det??? bliver rå mobbet af min mand når det sker.. så godt han er på arbejde i dag
jeg har aldrig været en tudeprinsesse... indtil jeg blev gravid... så tudet jeg af de mindste ting i tv.... og det samme lige efter fødslen... og der efter har jeg haft nogle dage som fx. i dag... hvor jeg kan tude til tv programmer som velkommen hjem... eller lignende...
hvornår sluter det??? bliver rå mobbet af min mand når det sker.. så godt han er på arbejde i dag
Her sidder manden også og griner af mig (2.gangs gravid). For mit vedkommende bliver det lidt bedre et stykke tid efter fødsel, blev aldrig normalt igen og er slemt her igen nu
ESV skriver: Ha ha ja noget i den stil. Jeg syntes også det er irriterende og bliver som dig mobbet med det af manden. Han syntes det er lidt sjovt at jeg er blevet den største tudeprinsesse efter vi er blevet forældre..
Ha ha ja noget i den stil. Jeg syntes også det er irriterende og bliver som dig mobbet med det af manden. Han syntes det er lidt sjovt at jeg er blevet den største tudeprinsesse efter vi er blevet forældre..
ja det syntes min også er skide skægt
Maja_4000 skriver: Det slutter aldrig
Det slutter aldrig
MariaE skriver: Man bliver bare mere modtagelig overfor sørgelige og vildt lykkelige ting som mor, uanset om ens barn er 2 mdr eller 10 år
Man bliver bare mere modtagelig overfor sørgelige og vildt lykkelige ting som mor, uanset om ens barn er 2 mdr eller 10 år
hvorfor bliver man ik advaret om det
mth1987 skriver: Her sidder manden også og griner af mig (2.gangs gravid). For mit vedkommende bliver det lidt bedre et stykke tid efter fødsel, blev aldrig normalt igen og er slemt her igen nu
det er heller ik så slemt som det var... jeg bliver bare ramt af et "udbrud" af det en gang i mellem
Jeg har heller aldrig været let til tårer, men nu!!!! Ja der skal ingenting til. og iiiih hvor er det irriterende. Er heldigvis god til at prøve at skjule det når vi sidder i sofaen. Det er sq bare svært når man ender med at få løbetud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128