Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nemesis skriver: Det slutter aldrig!Suk!Her er det kun blevet værre med hvert barn. Det er SÅ irriterende at man kan sidde og tude til en simpel skole-hjem samtale bare fordi ungen bliver rost.
Det slutter aldrig!Suk!Her er det kun blevet værre med hvert barn. Det er SÅ irriterende at man kan sidde og tude til en simpel skole-hjem samtale bare fordi ungen bliver rost.
hvorfor dælen er det mon sådan?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stm2812 skriver: Jeg har heller aldrig været let til tårer, men nu!!!! Ja der skal ingenting til. og iiiih hvor er det irriterende. Er heldigvis god til at prøve at skjule det når vi sidder i sofaen. Det er sq bare svært når man ender med at få løbetud
Jeg har heller aldrig været let til tårer, men nu!!!! Ja der skal ingenting til. og iiiih hvor er det irriterende. Er heldigvis god til at prøve at skjule det når vi sidder i sofaen. Det er sq bare svært når man ender med at få løbetud
jeg kan ikke skjile det for mandens flacke blik
Aprilla er 25måneder...
Og tuder stadig og det er bare dobbelt op nu jeg er gravid
Kay skriver: jeg har aldrig været en tudeprinsesse... indtil jeg blev gravid... så tudet jeg af de mindste ting i tv.... og det samme lige efter fødslen... og der efter har jeg haft nogle dage som fx. i dag... hvor jeg kan tude til tv programmer som velkommen hjem... eller lignende... hvornår sluter det??? bliver rå mobbet af min mand når det sker.. så godt han er på arbejde i dag
jeg har aldrig været en tudeprinsesse... indtil jeg blev gravid... så tudet jeg af de mindste ting i tv.... og det samme lige efter fødslen... og der efter har jeg haft nogle dage som fx. i dag... hvor jeg kan tude til tv programmer som velkommen hjem... eller lignende...
hvornår sluter det??? bliver rå mobbet af min mand når det sker.. så godt han er på arbejde i dag
Aldrig !!! Er blevet endnu værre efter jeg fik nr 2
Kay skriver: jeg kan ikke skjile det for mandens flacke blik
Uhhh det er ikke godt. Kan forestille mig han griner en smule af det/dig så det ville manden herhjemme i hvert fald gøre
Men hvis det kommer til noget skrækkeligt der sker for børn har han selv et par gange fældet et par tårer, så han er ikke meget bedre selv
Så slemt synes jeg ikke det er? Sjældent at jeg tuder over film og andre ting. Jeg er nok bare unormal så ;-)
Og vupti 30min senere så.man mig sidde og hulke til en film
rikkeregnbue skriver: Så slemt synes jeg ikke det er? Sjældent at jeg tuder over film og andre ting. Jeg er nok bare unormal så ;-)
ja det må være dig den er gal med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128