hvornår slutter det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

Kay

Nemesis skriver:

Det slutter aldrig!

Suk!

Her er det kun blevet værre med hvert barn. Det er SÅ irriterende at man kan sidde og tude til en simpel skole-hjem samtale bare fordi ungen bliver rost.

hvorfor dælen er det mon sådan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Kay

stm2812 skriver:

Jeg har heller aldrig været let til tårer, men nu!!!! Ja der skal ingenting til. og iiiih hvor er det irriterende. Er heldigvis god til at prøve at skjule det når vi sidder i sofaen. Det er sq bare svært når man ender med at få løbetud 

jeg kan ikke skjile det for mandens flacke blik 

Anmeld

26. april 2013

Maja88

Aprilla er 25måneder...

Og tuder stadig og det er bare dobbelt op nu jeg er gravid

Anmeld

26. april 2013

2babygirls

Kay skriver:

jeg har aldrig været en tudeprinsesse... indtil jeg blev gravid... så tudet jeg af de mindste ting i tv.... og det samme lige efter fødslen... og der efter har jeg haft nogle dage som fx. i dag... hvor jeg kan tude til tv programmer som velkommen hjem... eller lignende... 

hvornår sluter det??? bliver rå mobbet af min mand når det sker.. så godt han er på arbejde i dag 

Aldrig !!! Er blevet endnu værre efter jeg fik nr 2 

Anmeld

26. april 2013

stm2812

Kay skriver:

jeg kan ikke skjile det for mandens flacke blik 

Uhhh det er ikke godt. Kan forestille mig han griner en smule af det/dig så det ville manden herhjemme i hvert fald gøre 

Men hvis det kommer til noget skrækkeligt der sker for børn har han selv et par gange fældet et par tårer, så han er ikke meget bedre selv

Anmeld

26. april 2013

L&V

Aldrig.. Min mor som er midt i 50'erne og ik har født de sidste 25år tuder stadig over de mindste ting

Anmeld

26. april 2013

La´chrissen

Jeg vil sige jeg har endnu ikke været gravid, men efter mine behandlinger med hormoner er jeg også blevet en tude prinsesse når jeg ser noget i tv osv. Og det har jeg ikke haft før, og nu er det ved at være længe siden at jeg har fået hormoner. Mystisk hvad det er der sker i kroppen. Jeg bliver jo et helt vandfald, når jeg en gang bliver gravid

Anmeld

26. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Så slemt synes jeg ikke det er? Sjældent at jeg tuder over film og andre ting. Jeg er nok bare unormal så ;-)

Anmeld

26. april 2013

Maja88

Og vupti 30min senere så.man mig sidde og hulke til en film

Anmeld

26. april 2013

LilleLene

rikkeregnbue skriver:

Så slemt synes jeg ikke det er? Sjældent at jeg tuder over film og andre ting. Jeg er nok bare unormal så ;-)

ja det må være dig den er gal med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.