Jeg har valgt at amme mine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

baby012

kriknu skriver:

Jeg håber virkelig på at kunne amme, har en veninde som har en tøs på 9 måneder og hun ammer stadigvæk - hendes datter kan dog ikke nøjes længere, men hun kan simpelthen ikke få sig selv til at stoppe igen 

Det er også UTROLIG svært at stoppe igen hvis det køre som det skal  

jeg har haft brydtbetændelse, nedsat produktion, sår på brystvorterne osv. Men har ammet alligevel, men hold nu op hvor var det på det tidspunkt svært at blive ved med at tro på at det nogensinde kunne blive behageligt  

og som første gangs mor er det bare SUPER vigtigt man får den rigtige vejledning .. Det fik jeg ikke, brystvortetne blev suttet skæve, fik betændelse i dem og ih hvor var det træls, mindet var så dejligt da det lykkes  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Krussedulle

isabellasmor skriver:

Nu handler debatten jo om mødre som ammer og hvorfor de gør og hvad deres historie er.... hvis man så svarer som "flaskemor" så må man da være klar på at det ikke er "relevant" det man kommer med ? Relevant for TS.. I og med det ikke var flaskemødre og deres historie hun efterspurgte... 

Ts spørger : "hvordan oplever/oplevEDE du amning. Og hvorfor valgte du som du gjorde?"

Hvis det ikke er en fin henvendelse til alle så må man jo skrive "flaskemødre: svar venligst ikke, jeres svar er irrelevant for mig"

Anmeld

26. april 2013

baby012

Krussedulle skriver:

Ts spørger : "hvordan oplever/oplevEDE du amning. Og hvorfor valgte du som du gjorde?"

Hvis det ikke er en fin henvendelse til alle så må man jo skrive "flaskemødre: svar venligst ikke, jeres svar er irrelevant for mig"

Der står også at jeg opretter denne debat for at høre fra andre der har valgt brystet frem for flasken da jeg er den eneste i min omgangskreds som har valgt at amme  

Anmeld

26. april 2013

Krussedulle

baby012 skriver:

Der står også at jeg opretter denne debat for at høre fra andre der har valgt brystet frem for flasken da jeg er den eneste i min omgangskreds som har valgt at amme  

Ja, du skrev på side 3, at du oprettede debatten for at høre fra andre som også valgte et brystbarn..
Det skrev du til en som svarede, at hende oplevelse med amning bestemt ikke var positiv..

Men det er jo stadig en oplevelse..

Anmeld

26. april 2013

isabellasmor

Krussedulle skriver:

Ja hvorfor valgte du amning.. da det er ammemødre ts henvender sig til.

Anmeld

26. april 2013

Krussedulle

isabellasmor skriver:

Ja hvorfor valgte du amning.. da det er ammemødre ts henvender sig til.

Hvordan oplevede du amning?

Det er da måske 90% der kan svare på det, selvom de ikke nødvendigvis har fuldammet deres barn/børn!

På side 3 svare ts, at debatten er henvendt til dem som har valgt at få et brystbarn..
Ergo, hvis hun ikke vil have svar fra dem som af en eller anden grund måtte stoppe amning, så skulle det måske fremgå i det første indlæg!

Anmeld

26. april 2013

isabellasmor

Krussedulle skriver:

Hvordan oplevede du amning?

Det er da måske 90% der kan svare på det, selvom de ikke nødvendigvis har fuldammet deres barn/børn!

På side 3 svare ts, at debatten er henvendt til dem som har valgt at få et brystbarn..
Ergo, hvis hun ikke vil have svar fra dem som af en eller anden grund måtte stoppe amning, så skulle det måske fremgå i det første indlæg!

Man kan jo tolke som man vil... du kan ikke tage tingenes ud af sammenhæng på den måde. Ja det står der, men det er sammen med alt det andet, hvor ts tydeligt giver udtryk for at det er ammemødre hun efterspørger. 

Men det var ikke for at starte en debat. Så lad os bare lukke den 

Anmeld

26. april 2013

Krussedulle

isabellasmor skriver:

Man kan jo tolke som man vil... du kan ikke tage tingenes ud af sammenhæng på den måde. Ja det står der, men det er sammen med alt det andet, hvor ts tydeligt giver udtryk for at det er ammemødre hun efterspørger. 

Men det var ikke for at starte en debat. Så lad os bare lukke den 

Ja på side 3! Åbenbart!

I startindlæget vil ts gerne høre oplevelser med amning! Der står ikke at hun ikke ønsker "dårlige" oplevelser..

Nej, du vil ikke starte en dabat, men husk lige at det var dig der citerede mig, ikke omvendt!

Lukket! Bum!

Anmeld

26. april 2013

isabellasmor

Krussedulle skriver:

Ja på side 3! Åbenbart!

I startindlæget vil ts gerne høre oplevelser med amning! Der står ikke at hun ikke ønsker "dårlige" oplevelser..

Nej, du vil ikke starte en dabat, men husk lige at det var dig der citerede mig, ikke omvendt!

Lukket! Bum!

Så er det nok bare hvordan man læser det, jeg synes i hvert fald det er rimelig tydeligt i start indlægget, at det her handler om kvinder der ammer, og at det ikke er en af de der flaske vs bryst debatter. 

Anmeld

26. april 2013

gonefishing

baby012 skriver:

Altså nu synes jeg at jeg har et meget positivt sind.
Men har denne debat ikke ændret sig lidt til at ALLE flaskemødre, er dårlige mødre fordi de selv har valgt ikke at amme... - hvad jeg ikke tror på, at det er mange der vælger fra frivilligt, men kender mange som er gået helt ned fordi de ikke kunne.

I starten synes jeg det var dejligt at læse dit første positive indlæg og tænkte at det var ligeså meget for at fortælle at det kan lade sig gøre og amme - hvad mange der giver flasken ikke tror på.

Men ok hvis det er et lukket land for ammemødre. Så tror jeg bare jeg går udenom dette indlæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.