Tror i på spøgelse :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

B&J

Mami_Ravn skriver:

Jeg giver dig HELT ret, i mine øjne er man død når man er død. Men synes det er SKØNT at børn har sådan en livlig fantasi

Nemlig lige mine ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Mettefpigen

Rockertand skriver:

Jeg tror ikke på spøgelser. Jeg er overbevist om, at det er et resultat af fantasi, at man ikke evner at se en naturlig forklaring eller at man gerne vil se noget, der ikke er der.
Jeg synes generelt, at folk blæser det ud af proportion, måske for at virke interessante, jeg forholder mig altid kritisk til historierne.

Hvad med andre ting?
Når dyner ryger af, af sig selv? Ting ryger af bordet? Når "noget" røre ved en?

Anmeld

24. april 2013

Swerg

Jeg tror på at der er et eller andet, men syntes det er meget urealistisk når jeg ikke selv har prøvet det

Anmeld

24. april 2013

Mother-love

Jeg tror også på det. Den anden lejlighed vi boede i. Var der rigtig meget aktivitet. Mest når jeg var alene med Isabella. Og så om natten. Bl.a. En aften hvor jeg badede Isabella kiggede jeg ud i gangen og så en skitse gå forbi døren. Jeg råbte hvor min kæreste var han var i stuen. Og vi prøvede flere ting for at se hvad der kunne have givet denne skygge. Men denne skygge havde et ansigtsform med næse og det hele. Og for at denne skygge skulle komme på døren hvor jeg så den. Skulle man helt hen til døren og så ville jeg have set der stod en der.
Istarten skete der utrolig meget og Isabella blev tit urolig og græd i villensky. Hvor jeg så en aften sagde ligeså højt at det var helt iorden de var der men jeg er ret ked af de skræmte Isabella. Siden den dag var der ikke mere af den slags der skræmte Isabella. Og det var nu i perioder der skete noget. Vi var ikke i tvivl når de kiggede forbi. Vi lærte at leve med det og synes det var lidt hyggeligt. Men efter vi er flyttet i en anden opgang har vi intet hørt.

Anmeld

24. april 2013

MorDk

emsaroto skriver:

Ja altså, jeg tror nu nok en smule ...

Men lige for tiden snakker Oskar konstant om en mand og dame. Hele tiden, og han kan ikke forklare hvem denne mand og denne dame er. 
så i går da vi sidder og spiser ser han mit ur, og siger han gerne vil have det på. Så han får lov til at prøve det, også slår han på det og siger (mens han peger ud i luften): Det er ligesom manden der gør .... 

Ingen mennesker at se i vores køkken, udover os ..

Damen snakker han mest om når han skal sove. Men han virker ikke bange eller noget andet. Han griner bare af "dem"?

Men så er det jo at man siger, dem der er født søndag nat har en evne, til at kunne komme i kontakt med den åndelige verden, og Oskar han er født søndag nat til mandag .. Så det er lidt mærkeligt

Men ikke noget jeg tænker uuuuuh uhyggeligt. Hvad tænker i? 

Børn er bare mere åbne... og det er ligegyldigt om de er født en mandag, tirsdag eller søndag.

JA jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord! INGEN TVIVL!

Anmeld

24. april 2013

MorDk

Rockertand skriver:

Jeg tror ikke på spøgelser. Jeg er overbevist om, at det er et resultat af fantasi, at man ikke evner at se en naturlig forklaring eller at man gerne vil se noget, der ikke er der.
Jeg synes generelt, at folk blæser det ud af proportion, måske for at virke interessante, jeg forholder mig altid kritisk til historierne.

Ja sådan er vi så forskellige. Men hvis ikke man har oplevet "noget" så ved man ikke hvad man taler om  Jeg tror i dén grad på at der er mere mellem himmel og jord!

Anmeld

24. april 2013

helle85

emsaroto skriver:

Ja altså, jeg tror nu nok en smule ...

Men lige for tiden snakker Oskar konstant om en mand og dame. Hele tiden, og han kan ikke forklare hvem denne mand og denne dame er. 
så i går da vi sidder og spiser ser han mit ur, og siger han gerne vil have det på. Så han får lov til at prøve det, også slår han på det og siger (mens han peger ud i luften): Det er ligesom manden der gør .... 

Ingen mennesker at se i vores køkken, udover os ..

Damen snakker han mest om når han skal sove. Men han virker ikke bange eller noget andet. Han griner bare af "dem"?

Men så er det jo at man siger, dem der er født søndag nat har en evne, til at kunne komme i kontakt med den åndelige verden, og Oskar han er født søndag nat til mandag .. Så det er lidt mærkeligt

Men ikke noget jeg tænker uuuuuh uhyggeligt. Hvad tænker i? 

jeg tror på det

jeg har oplevet nogen forskellige ting nogen af de steder vi har boet

og da min mands mor døde der sov min dreng i gennem for første gang der var han 3,5 ca (de havede et rigtig tæt bånd og hun forguede ham)
og han sov igennem et lang stykke tid.

her for leden fandt jeg nogen billeder hvor hun var på og der spurgte jeg ham om hvem det var og han svarede bare uden at tænke at det var farmor. vi kigger ikke på billeder af dem, vi har et hængen på vækken men snakke ikke om hvem det er, da de ikke spørg. men vores datte viste ikke hvem det er og de er 5 og 6 år idag såhan burde ikke huske så langt tilbage

så jeg tror stadig hun spøger lidt rundt her og passer på ham da han har lidt problemer

Anmeld

24. april 2013

emsaroto

Sidder lige og snakker med min mor om, at jeg måske skulle have en ud forbi og kigge på det Men så længe det ikke genere mig, så gider jeg ikke. 

Anmeld

24. april 2013

Camilla <3

Jeg tror helt sikkert på det! 

Har selv oplevet et par ting; 

En dag jeg var nede i vaskekælderen (alene), stod jeg og var ved at tage tøjet ud af vaskemaskinen, da jeg høre et "klik", vender mig rundt og ser at lågen i tørretumbleren går op ..  

Ellers har jeg har været ved at få en glaskande i hovedet, som havde stået oppe på vores miniovn på køleskabet i over en uge. 

Anmeld

24. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Chancen skriver:

Jeg tror helt sikkert på det! 

Har selv oplevet et par ting; 

En dag jeg var nede i vaskekælderen (alene), stod jeg og var ved at tage tøjet ud af vaskemaskinen, da jeg høre et "klik", vender mig rundt og ser at lågen i tørretumbleren går op ..  

Ellers har jeg har været ved at få en glaskande i hovedet, som havde stået oppe på vores miniovn på køleskabet i over en uge. 

Undskyld skatter! Det var bare mig, hihihi! Ej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.