emsaroto skriver:
Ja altså, jeg tror nu nok en smule ...
Men lige for tiden snakker Oskar konstant om en mand og dame. Hele tiden, og han kan ikke forklare hvem denne mand og denne dame er.
så i går da vi sidder og spiser ser han mit ur, og siger han gerne vil have det på. Så han får lov til at prøve det, også slår han på det og siger (mens han peger ud i luften): Det er ligesom manden der gør .... 
Ingen mennesker at se i vores køkken, udover os ..
Damen snakker han mest om når han skal sove. Men han virker ikke bange eller noget andet. Han griner bare af "dem"?
Men så er det jo at man siger, dem der er født søndag nat har en evne, til at kunne komme i kontakt med den åndelige verden, og Oskar han er født søndag nat til mandag .. Så det er lidt mærkeligt 
Men ikke noget jeg tænker uuuuuh uhyggeligt. Hvad tænker i?
jeg tror på det

jeg har oplevet nogen forskellige ting nogen af de steder vi har boet
og da min mands mor døde der sov min dreng i gennem for første gang der var han 3,5 ca (de havede et rigtig tæt bånd og hun forguede ham)
og han sov igennem et lang stykke tid.
her for leden fandt jeg nogen billeder hvor hun var på og der spurgte jeg ham om hvem det var og han svarede bare uden at tænke at det var farmor. vi kigger ikke på billeder af dem, vi har et hængen på vækken men snakke ikke om hvem det er, da de ikke spørg. men vores datte viste ikke hvem det er

og de er 5 og 6 år idag såhan burde ikke huske så langt tilbage
så jeg tror stadig hun spøger lidt rundt her og passer på ham da han har lidt problemer
Anmeld