Tror i på spøgelse :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Maja88

Nadja Mathiesen skriver:

Det er så irriterende når de bliver ved... "så vis dog hvad du vil og smut igen" det er sguda træls når vi ikk kan se dem, eller de ikk kan sige hvorfor de bliver VED med det være der, når man har sagt stop 

Tror han er et sygt menneske med dårlig samvittighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Rockertand

Jeg tror ikke på spøgelser. Jeg er overbevist om, at det er et resultat af fantasi, at man ikke evner at se en naturlig forklaring eller at man gerne vil se noget, der ikke er der.
Jeg synes generelt, at folk blæser det ud af proportion, måske for at virke interessante, jeg forholder mig altid kritisk til historierne.

Anmeld

24. april 2013

kesuh

Jep I believe.. Jeg har selv oplevet, da jeg var en lille knægt noget jeg stadig ikke kan forklare uanset fra hvilken logisk vinkel jeg har set det ud fra. Jeg har da også oplevet noget efterfølgende. Såh det er bare sådan det er

Jeg er spændt hvornår min søn begynder på det xD Nogle er mere modtagelige end andre Moren kunne føle når der var noget her, så det må ligge i generne på knægten

Anmeld

24. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, jeg tror på det 

Anmeld

24. april 2013

Loa

emsaroto skriver:

Ja altså, jeg tror nu nok en smule ...

Men lige for tiden snakker Oskar konstant om en mand og dame. Hele tiden, og han kan ikke forklare hvem denne mand og denne dame er. 
så i går da vi sidder og spiser ser han mit ur, og siger han gerne vil have det på. Så han får lov til at prøve det, også slår han på det og siger (mens han peger ud i luften): Det er ligesom manden der gør .... 

Ingen mennesker at se i vores køkken, udover os ..

Damen snakker han mest om når han skal sove. Men han virker ikke bange eller noget andet. Han griner bare af "dem"?

Men så er det jo at man siger, dem der er født søndag nat har en evne, til at kunne komme i kontakt med den åndelige verden, og Oskar han er født søndag nat til mandag .. Så det er lidt mærkeligt

Men ikke noget jeg tænker uuuuuh uhyggeligt. Hvad tænker i? 

Jeg tror ikke på spøgelser, men Isabella er begyndt at sige hjemme hos farmor og farfar og mormor morfar, at "spøgelset følger efter hende" og "spøgelset er en lille pige"
WTF, tror du lige jeg gloede en ekstra gang. Aner ikke hvad jeg skal lægge i det, eller hvordan jeg skal tolke det...

Fantasi eller?

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Rockertand skriver:

Jeg tror ikke på spøgelser. Jeg er overbevist om, at det er et resultat af fantasi, at man ikke evner at se en naturlig forklaring eller at man gerne vil se noget, der ikke er der.
Jeg synes generelt, at folk blæser det ud af proportion, måske for at virke interessante, jeg forholder mig altid kritisk til historierne.

Tro mig... jeg ville være lykkelig for ikke at mærke/se det...

Opmærksomhed ville jeg nok kunne få på andre måder

Anmeld

24. april 2013

Albertsen92

Jeg tror på det. Har oplevet mange ting efterhånden..

Anmeld

24. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Har en veninde som kan mærke sådanne ånder.
Og hun fortalte at ALLE børn indtil 3-4 års alderen kan se dem, men derefter glemmer de det hvis ikke det er noget der bruges/snakkes om i familien,

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

emsaroto skriver:

Men lige for tiden snakker Oskar konstant om en mand og dame. Hele tiden, og han kan ikke forklare hvem denne mand og denne dame er. 
så i går da vi sidder og spiser ser han mit ur, og siger han gerne vil have det på. Så han får lov til at prøve det, også slår han på det og siger (mens han peger ud i luften): Det er ligesom manden der gør .... 

Damen snakker han mest om når han skal sove. Men han virker ikke bange eller noget andet. Han griner bare af "dem"?

Men så er det jo at man siger, dem der er født søndag nat har en evne, til at kunne komme i kontakt med den åndelige verden, og Oskar han er født søndag nat til mandag .. Så det er lidt mærkeligt

Min mor går meget ind for det åndelige og hun fortæller at børn født efter 1994 ( kan ikke huske nøjagtig årstal) er stjernebørn. De stjernebørn er kommet til for at få en bedre verden, og de har en utrolig 6 sans. Hvor de meget nemt vil se ånder og døde mennesker. Mange vil desværre blive erklæret psykisk syge, da de ser/føler ting der ikke er der. men efter hånden vil det blive mere accepteret og vi vil blive forenet med universet. Ved ikke hvor meget der er i det, men synes det er utrolig spændende

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

emsaroto skriver:

Min mor går meget ind for det åndelige og hun fortæller at børn født efter 1994 ( kan ikke huske nøjagtig årstal) er stjernebørn. De stjernebørn er kommet til for at få en bedre verden, og de har en utrolig 6 sans. Hvor de meget nemt vil se ånder og døde mennesker. Mange vil desværre blive erklæret psykisk syge, da de ser/føler ting der ikke er der. men efter hånden vil det blive mere accepteret og vi vil blive forenet med universet. Ved ikke hvor meget der er i det, men synes det er utrolig spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.