Tror i på spøgelse :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
44 svar
20 synes godt om
24. april 2013

emsaroto

Ja altså, jeg tror nu nok en smule ...

Men lige for tiden snakker Oskar konstant om en mand og dame. Hele tiden, og han kan ikke forklare hvem denne mand og denne dame er. 
så i går da vi sidder og spiser ser han mit ur, og siger han gerne vil have det på. Så han får lov til at prøve det, også slår han på det og siger (mens han peger ud i luften): Det er ligesom manden der gør .... 

Ingen mennesker at se i vores køkken, udover os ..

Damen snakker han mest om når han skal sove. Men han virker ikke bange eller noget andet. Han griner bare af "dem"?

Men så er det jo at man siger, dem der er født søndag nat har en evne, til at kunne komme i kontakt med den åndelige verden, og Oskar han er født søndag nat til mandag .. Så det er lidt mærkeligt

Men ikke noget jeg tænker uuuuuh uhyggeligt. Hvad tænker i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

LilleLene

emsaroto skriver:

Men lige for tiden snakker Oskar konstant om en mand og dame. Hele tiden, og han kan ikke forklare hvem denne mand og denne dame er. 
så i går da vi sidder og spiser ser han mit ur, og siger han gerne vil have det på. Så han får lov til at prøve det, også slår han på det og siger (mens han peger ud i luften): Det er ligesom manden der gør .... 

Damen snakker han mest om når han skal sove. Men han virker ikke bange eller noget andet. Han griner bare af "dem"?

Men så er det jo at man siger, dem der er født søndag nat har en evne, til at kunne komme i kontakt med den åndelige verden, og Oskar han er født søndag nat til mandag .. Så det er lidt mærkeligt

Altså jeg har fået at vide af en bekendt der har snakket med en spøgelseshvisker (kan ikke stave til det andet)

og hun sagde at spøgelser KUN viser sig for folk der kan klare det, hvis du er bange for dem, vil de ikke vise sig

Anmeld

24. april 2013

Gittemor09

emsaroto skriver:

det kunne da godt tyde på at han får sig en sludder for en sladder med det ældre ægtepar

min datter dog født en torsdag aften, men hun har en lille dreng her hun snakker med... det er ikke noget der skræmmer mig, men må trække lidt på smilebåndet indimellem over deres samtaler de kan have....

og der er flere symptomer på at der er noget her, bla. smækken med døre, rykken rundt på ting, snakken.

Anmeld

24. april 2013

emsaroto

LilleLene skriver:

Altså jeg har fået at vide af en bekendt der har snakket med en spøgelseshvisker (kan ikke stave til det andet)

og hun sagde at spøgelser KUN viser sig for folk der kan klare det, hvis du er bange for dem, vil de ikke vise sig

Åh jeg er slet ikke bange for det  

Min mor ser også en mørkhåret pige, som kun kommer til syne for hende, når jeg er i nærheden. Virkelig underligt hehe 

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Jeg kan selv mærke og føle noget.og tror min datter kan også tror jeg.. hun følger tit noget rundt i lokaler uden der er andre end mig og hende..

Mit gamle værelse hjemme ved mine forældre.. når jeg skulle sove selv der skulle fjernsynet være tændt eller lyset,for ellers kunne jeg mærke og se en foran mit hovedem. Kunne mærke personens ånde...

Puttede så min datter derinde en dag og hun græd helt panikslagen... virkelig bange gråd.. tog hende op og flyttede hende til et andet rum og bum.. så sov hun

Anmeld

24. april 2013

Mettefpigen

Jeg tror 100% på det :-) jeg har oplevet mange uforklarlige ting..... Men man siger jo at børn er åbne for det :-)

Anmeld

24. april 2013

LilleLene

emsaroto skriver:

Åh jeg er slet ikke bange for det  

Min mor ser også en mørkhåret pige, som kun kommer til syne for hende, når jeg er i nærheden. Virkelig underligt hehe 

det er da hggeligt når det er et rart ægtepar

De passer helt sikkert på jer

Anmeld

24. april 2013

Nadja Mathiesen

emsaroto skriver:

Jeg tror helt sikkert på det, uanset hvilken fødedag, jeg tror på at det bare er en evne børn har. Jeg tror umildbart ikk at det er noget at spekulere på, så længe din søn ikk reagerer negativt på det. For så er det nok en positiv åndelig kontakt 

Min kusine havde en ven "Oliver" i mange år, hun legede med, og man kunne se det ikke var en "usynlig ven" hun fulgte ham med øjnene og bevægelser og vi valgte at acceptere det, hvor mange forældre forhindrer børn i det, eller skælder ud. Men en dag blev hun rigtig ked af det og begyndte at skrige fra sit værelse. Og fra den dag måtte vi sige farvel og tak til Oliver 

Anmeld

24. april 2013

emsaroto

LilleLene skriver:

det er da hggeligt når det er et rart ægtepar

De passer helt sikkert på jer

Det tror jeg også det virker ikke som noget skræmmende. Men det er lidt sjovt synes jeg

Kender nogen der bor i samme område som os, som har haft en clairvoyant oppe hos dem, og hun fandt to ånder. 

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Nadja Mathiesen skriver:

Jeg tror helt sikkert på det, uanset hvilken fødedag, jeg tror på at det bare er en evne børn har. Jeg tror umildbart ikk at det er noget at spekulere på, så længe din søn ikk reagerer negativt på det. For så er det nok en positiv åndelig kontakt 

Min kusine havde en ven "Oliver" i mange år, hun legede med, og man kunne se det ikke var en "usynlig ven" hun fulgte ham med øjnene og bevægelser og vi valgte at acceptere det, hvor mange forældre forhindrer børn i det, eller skælder ud. Men en dag blev hun rigtig ked af det og begyndte at skrige fra sit værelse. Og fra den dag måtte vi sige farvel og tak til Oliver 

Men hvordan fik i oliver væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.