Tror i på spøgelse :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

NinaNymannMadsen

jeg tror på spøgelser.
jeg kan se og snakke med dem. og jeg ved vi har nogen der hjemme.

vi har 2 gange nu efter kærestens kammerart døde for 5 måneder siden hørt vores fordør gå op. og det kan den bare ikke af sig selv nemlig.

og jeg ved at hjemme ved mine forældre er der nogen også for har snakket og set dem.

har oplevet meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

LilleLene

emsaroto skriver:

Det tror jeg også det virker ikke som noget skræmmende. Men det er lidt sjovt synes jeg

Kender nogen der bor i samme område som os, som har haft en clairvoyant oppe hos dem, og hun fandt to ånder. 

jeg syntes det er lidt hyggeligt

Jeg gad faktisk godt at min kærestes bedstefar gik igen, vi bor nemlig i hans hus

det kunne da være lidt hyggeligt

Anmeld

24. april 2013

emsaroto

LilleLene skriver:

jeg syntes det er lidt hyggeligt

Jeg gad faktisk godt at min kærestes bedstefar gik igen, vi bor nemlig i hans hus

det kunne da være lidt hyggeligt

Ja helt sikkert Vide at nogen passer på en .. 

Anmeld

24. april 2013

Nadja Mathiesen

Maja88 skriver:

Men hvordan fik i oliver væk

Jeg tror på det er et spørgsmål om at tro på det og mene det.. hendes mor skældte ud, råbte at nu skulle de ikk lege mere og han skulle ikk være her og så gik det i Sig selv...

jeg har selv oplevet lignende oplevelser med hvad jeg tror er åndelig kontakt, hvor jeg er blevet gal og har råbt "så stopper du"... Fordi man sige jo at hvis man er åben og ikk frygter dem, lukker man kun godt ind og de accepterer et nej

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Nadja Mathiesen skriver:

Jeg tror på det er et spørgsmål om at tro på det og mene det.. hendes mor skældte ud, råbte at nu skulle de ikk lege mere og han skulle ikk være her og så gik det i Sig selv...

jeg har selv oplevet lignende oplevelser med hvad jeg tror er åndelig kontakt, hvor jeg er blevet gal og har råbt "så stopper du"... Fordi man sige jo at hvis man er åben og ikk frygter dem, lukker man kun godt ind og de accepterer et nej

Altså jeg tror på den ene ånd ved mine forældrr ikke har gode intentioner...

Jeg har bedt ham om at forsvinde, bedt ham om at gå. Men han er der stadig

Anmeld

24. april 2013

Nadja Mathiesen

Maja88 skriver:

Altså jeg tror på den ene ånd ved mine forældrr ikke har gode intentioner...

Jeg har bedt ham om at forsvinde, bedt ham om at gå. Men han er der stadig

Præcis.hvis de er "ondebetror jeg ikk på vi selv er i stand til at klare det. Så tror jeg man skal have profesionelle / medier i brug 

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Nadja Mathiesen skriver:

Præcis.hvis de er "ondebetror jeg ikk på vi selv er i stand til at klare det. Så tror jeg man skal have profesionelle / medier i brug 

Nå på den måde... 

Har en ide om hvem han er.. men gode intentioner har han ikke

Anmeld

24. april 2013

B&J

jeg tror det er børenes fantasi og ja jeg tror slet ikke på sådan noget

Anmeld

24. april 2013

Nadja Mathiesen

Maja88 skriver:

Nå på den måde... 

Har en ide om hvem han er.. men gode intentioner har han ikke

Det er så irriterende når de bliver ved... "så vis dog hvad du vil og smut igen" det er sguda træls når vi ikk kan se dem, eller de ikk kan sige hvorfor de bliver VED med det være der, når man har sagt stop 

Anmeld

24. april 2013

Mami_Ravn

B&J skriver:

jeg tror det er børenes fantasi og ja jeg tror slet ikke på sådan noget

Jeg giver dig HELT ret, i mine øjne er man død når man er død. Men synes det er SKØNT at børn har sådan en livlig fantasi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.