Snakke sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja det er ret heldigt vi begge har det sådan... Og stadig efter mere end 7 år sammen

Det jo kun skønt synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Faith

Vi snakker rigtig meget sammen. Men vi kan også sagtens have en aften hvor vi sidder med hver vores uden at snakke ret meget sammen. Det kommer meget an på hvad det lige er vi har brug for. Vi er ret gode til at gøre hinanden opmærksom på hvad det er vi har behov for.

Anmeld

22. april 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Har altid sagt jeg betaler de penge tilbage ligemeget hvad. Men nej den kan ikke skrives i hans navn på nogen måder det ulovligt, og kan heller ikke få indskuddet tilbage, sådan fungere det ikke i en boligforening.

well.. Jeg ville i hvert fald gøre det forbi hvis jeg ikke følte vi kunne snakke om tingene og/eller ikke vil snakke om tingene og jeg følte jeg havde gjort hvad jeg kunne. 

Jeg har prøvet at få skrevet lejekontrakten over i min kærestes navn og jeg har også prøvet at få indskud tilbage for en lejlighed fordi vi endnu ikke var flyttet i den og ændrede mening. og det var begge steder et boligselskab så det kan i hvert fald godt lade sig gøre de steder jeg har været tilknyttet.

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Vi snakker rigtig meget sammen. Men vi kan også sagtens have en aften hvor vi sidder med hver vores uden at snakke ret meget sammen. Det kommer meget an på hvad det lige er vi har brug for. Vi er ret gode til at gøre hinanden opmærksom på hvad det er vi har behov for.

Det jo også sådan det skal være. Men selv når hans familie ringer og høre ham om hvordan jeg feks har det. Kommer det fra ham det ved jeg ikke må i da spørger hende om. Han spørg faktisk slet ikke ind til mig.

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

well.. Jeg ville i hvert fald gøre det forbi hvis jeg ikke følte vi kunne snakke om tingene og/eller ikke vil snakke om tingene og jeg følte jeg havde gjort hvad jeg kunne. 

Jeg har prøvet at få skrevet lejekontrakten over i min kærestes navn og jeg har også prøvet at få indskud tilbage for en lejlighed fordi vi endnu ikke var flyttet i den og ændrede mening. og det var begge steder et boligselskab så det kan i hvert fald godt lade sig gøre de steder jeg har været tilknyttet.

Her står der i relgerne at man ikke må og heller ikke kan få penge tilbage da svaret er bindende. Prøver virkelig og få det til at fungere,

Anmeld

22. april 2013

Faith

Anonym skriver:

Det jo også sådan det skal være. Men selv når hans familie ringer og høre ham om hvordan jeg feks har det. Kommer det fra ham det ved jeg ikke må i da spørger hende om. Han spørg faktisk slet ikke ind til mig.

Det kan jeg godt forstå du er ked af

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det kan jeg godt forstå du er ked af

Jaa synes tit jeg prøver og få en snak igang, som
Med hvordan han har det osv men får bare korte svar som ikke rigtig kan bruges til noget og han spørger mig ikke igen. Må nok indrømme jeg synes han virker ligeglad. Er spændt på at se hvordan det bliver i en større lejlighed hvor han gerne vil starte med at have computeren inde på det som skal være børneværelset..

Anmeld

23. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det lyder da også bare vidunderligt. Vi snakker slet ikke om
Vores dag overhovedet

så skulle I måske begynde at date lidt? Ud at spise og lign. hvor man er nødt til at snakke samen. Tag en måned hvor PlayStation kun tilladt en time før sengetid osv. 

I skal til at have barn sammen og derfor skal I prøve at ændre det og ikke bare give op og gå fra hinanden 

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

så skulle I måske begynde at date lidt? Ud at spise og lign. hvor man er nødt til at snakke samen. Tag en måned hvor PlayStation kun tilladt en time før sengetid osv. 

I skal til at have barn sammen og derfor skal I prøve at ændre det og ikke bare give op og gå fra hinanden 

Han gider ikke sådan noget han vil helst bare være hjemme foran sin computer

Anmeld

23. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han gider ikke sådan noget han vil helst bare være hjemme foran sin computer

Hvorfor er han så i et forhold? Har det hele tiden været sådan....hvordan var jeres forhold før? Hvor længe har i været sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.