Snakke sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

vi snakker sammen hele tiden, mest om aftnen når vores søn er puttet, men ellers snakker vi generelt meget

Kan da godt se at den er hel gal her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

booster_88

Vi snakker sammen herhjemme, og gerne om alt og ingenting, og vi kan sagtens være rygende uenige, men vi får snakket og debatteret.

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

booster_88 skriver:

Vi snakker sammen herhjemme, og gerne om alt og ingenting, og vi kan sagtens være rygende uenige, men vi får snakket og debatteret.

Ja det så udelukkende her, hvis vi begynder og diskutere lukker han helt af for mig

Anmeld

22. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Tror jeg er ved at vokse væk fra ham tænder slet ikke på ham og begynder mere og tro jeg kun er sammen med ham fordi vi skal have barn sammen. Og nu også fordi hans far har lånt os 22,500kr til ny lejlighed vi snart skal flyt ind i, så føler heller ikke jeg kan gå fra ham der da jeg skal smide ham ud af lejligheden da den står i mit navn. Så pt synes jeg det hele er skidt  Og han vil heller ikke hører efter hvad jeg siger for han tror bare det pga min graviditet jeg er sådan og har set sådan 

Altså Det er ret logisk du ik tænder på ham og sådan når i hverken snakker eller laver noget sammen.. men synes du skylder jer alle 3 at snakke med ham og se om0 der måske ik skulle være en mulighed for at genoplive forholdet

Anmeld

22. april 2013

TbCp

Min mand og jeg arbejder sammen, så vi er faktisk sammen 24 timer i døgnet og vi snakker rigtig meget sammen... Om alt og intet nogen gange er det vist mest mig der snakker

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Altså Det er ret logisk du ik tænder på ham og sådan når i hverken snakker eller laver noget sammen.. men synes du skylder jer alle 3 at snakke med ham og se om0 der måske ik skulle være en mulighed for at genoplive forholdet

Han gider virkelig ikke snakke om det. For han tror det bare er fordi jeg er gravid jeg har de følelser. Men han er åbenbart snot dum for at sige det lige ud, jeg sover også på sofaen, og han har ikke rigtig fattet hvorfor og spørg mig heller ikke

Anmeld

22. april 2013

BigHope13

vi snakker rigtig meget sammen, lige som man snakker med sin allerbedste ven, om alting
men synes så ikke vi er så gode til at snakke om seriøse ting som fremtiden og økonomi og vores kommende barn, ikke dermed sagt vi ikke snakker for det gør vi, men nogen gange kan jeg da godt føle det blot er mig der taler og nogen gange også for døve øre... så altså nogen mænd er bare ikke så gode til det pjat, men her fungere det fint sådan som det er.

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Min mand og jeg arbejder sammen, så vi er faktisk sammen 24 timer i døgnet og vi snakker rigtig meget sammen... Om alt og intet nogen gange er det vist mest mig der snakker

Hold da op bliver man så ikke træt af hinanden? Hvis man også arbejder sammen

Anmeld

22. april 2013

TbCp

Anonym skriver:

Hold da op bliver man så ikke træt af hinanden? Hvis man også arbejder sammen

Nej vi gør ikke

vi elsker at være sammen. 

Anmeld

22. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Han gider virkelig ikke snakke om det. For han tror det bare er fordi jeg er gravid jeg har de følelser. Men han er åbenbart snot dum for at sige det lige ud, jeg sover også på sofaen, og han har ikke rigtig fattet hvorfor og spørg mig heller ikke

Øv det lyder ik hyggeligt for mig ryger der så meget nærvær hvis man ik sover sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.