Snakke sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.086 visninger
50 svar
4 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

Hvor meget snakker i sammen i jeres forhold.? Her snakker vi næsten ikke sammen han sætter sig til at spille computer og hører musik når han lige har sovet til middag når han er kommet hjem fra arbejde, ellers sidder han foran sin computer med høretelefoner på, og vi kan slet ikke snakke om tingene fordi han ikke vil hører efter hvad jeg siger for åbenbart ifølge ham tager jeg altid fejl..

Men er det normalt faktisk ikke og snakke i sit forhold?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvor meget snakker i sammen i jeres forhold.? Her snakker vi næsten ikke sammen han sætter sig til at spille computer og hører musik når han lige har sovet til middag når han er kommet hjem fra arbejde, ellers sidder han foran sin computer med høretelefoner på, og vi kan slet ikke snakke om tingene fordi han ikke vil hører efter hvad jeg siger for åbenbart ifølge ham tager jeg altid fejl..

vi snakker rigtig meget sammen .. Også om nogle underlige ting sommetider

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

vi snakker rigtig meget sammen .. Også om nogle underlige ting sommetider

Lyder dejligt savner og have sådan et forhold. Hvor man snakker sammen og faktisk også laver ting sammen. Og sådan har det bare aldrig været her, og nu venter vi barn (dog ikke planlagt)

Anmeld

22. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Vi snakker rigtig meget sammen om stort og småt og en masse tosserier  

Anmeld

22. april 2013

banana3

Anonym skriver:

Her hjemme snakker vi rigtig meget sammen, vi er enormt gode til at snakke om vores problemer og hvad vi er glade for ved hinanden. Vi rådgiver os begge ved hinanden om stort og småt, og det tænker jeg er helt normalt i et forhold

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Vi snakker rigtig meget sammen om stort og småt og en masse tosserier  

Misundelse ville ønske det var mig der havde det sådan. Og især også nu med barn på vej

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Her hjemme snakker vi rigtig meget sammen, vi er enormt gode til at snakke om vores problemer og hvad vi er glade for ved hinanden. Vi rådgiver os begge ved hinanden om stort og småt, og det tænker jeg er helt normalt i et forhold

Ja ville jeg også mene. Synes også det er utrolig unormalt som det er her. Også nu hvor der er baby på vej, synes jeg det er endnu mere forkert vi ikke kan snakke ordentlig sammen. Og at den computer trækker sig så meget og det vi laver aldrig noget sammen.

Anmeld

22. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Misundelse ville ønske det var mig der havde det sådan. Og især også nu med barn på vej

Det kan jeg godt forstå!. Her spiller manden heldigvis ik computer men hvis han gjorde måtte vi i fællesskab finde ud af hvor meget og hvornår det er okay.. Man er nød til at snakke sammen ellers ender man bare med at vokse fra hinanden kan du ik snakke med ham om det?

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Det kan jeg godt forstå!. Her spiller manden heldigvis ik computer men hvis han gjorde måtte vi i fællesskab finde ud af hvor meget og hvornår det er okay.. Man er nød til at snakke sammen ellers ender man bare med at vokse fra hinanden kan du ik snakke med ham om det?

Tror jeg er ved at vokse væk fra ham tænder slet ikke på ham og begynder mere og tro jeg kun er sammen med ham fordi vi skal have barn sammen. Og nu også fordi hans far har lånt os 22,500kr til ny lejlighed vi snart skal flyt ind i, så føler heller ikke jeg kan gå fra ham der da jeg skal smide ham ud af lejligheden da den står i mit navn. Så pt synes jeg det hele er skidt  Og han vil heller ikke hører efter hvad jeg siger for han tror bare det pga min graviditet jeg er sådan og har set sådan 

Anmeld

22. april 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

vi snakker sammen hele tiden, mest om aftnen når vores søn er puttet, men ellers snakker vi generelt meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.