Snakke sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Chevro

Anonym skriver:

Hvor meget snakker i sammen i jeres forhold.? Her snakker vi næsten ikke sammen han sætter sig til at spille computer og hører musik når han lige har sovet til middag når han er kommet hjem fra arbejde, ellers sidder han foran sin computer med høretelefoner på, og vi kan slet ikke snakke om tingene fordi han ikke vil hører efter hvad jeg siger for åbenbart ifølge ham tager jeg altid fejl..

Men er det normalt faktisk ikke og snakke i sit forhold?

Vi snakker ikke så meget sammen længere, som vi gjorde engang. :/ Hvorfor ved jeg faktisk ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Der findes ikke noget godt tidspunkt at gøre det forbi, hvis du føler at du har forsøgt alt det du kan og han pure nægter at tale med dig om tingene, så er det eneste (efter min mening) som du skal finde ud af om du har lyst til at leve sammen med ham alligevel, hvis ikke, så er der bedre at stoppe det nu, for hvis du bliver sammen med ham for andet end dig selv, ender det ikke godt for nogen. Dit barn vil hellere have glade forældre der er hver for sig, end forældre der er sammen og ulykkelige.  håber det giver mening.

Det mere fordi vi eller nok mere jeg lige har lånt 22,500kr af hans far til den nye lejlighed som er i mit navn.

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Vi snakker ikke så meget sammen længere, som vi gjorde engang. :/ Hvorfor ved jeg faktisk ikke?

Det var da trist. Vi har aldrig rigtig snakkede sammen, og vi dur åbenbart ikke til at snakke sammen. Og slet ikke om de vigtige ting

Anmeld

22. april 2013

Chevro

Anonym skriver:

Det var da trist. Vi har aldrig rigtig snakkede sammen, og vi dur åbenbart ikke til at snakke sammen. Og slet ikke om de vigtige ting

Det er trist - for det gør at man intet har til fælles længere. Vores forhold er heller ikke super godt mere!

Anmeld

22. april 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Det mere fordi vi eller nok mere jeg lige har lånt 22,500kr af hans far til den nye lejlighed som er i mit navn.

Men dem har du forhåbentlig ikke lånt på den betingelse at du elsker og bor sammen med hans søn? forstå mig ret, de penge må du ko betale tilbage hen af vejen (eller som I i forvejen havde aftalt med ham) eller også kan lejligheden skrives om i din kærestes navn. og hvis i slet ikke er flyttet derhen endnu kan du måske nå at få pengene tilbage og slet ikke flytte derhen og så finde noget til dig selv. jeg kender jo ikke detaljerne i dit liv, men der er altid en løsning og jeg ville i hvert fald ALDRIG blive i et kærlighedsløst forhold fordi jeg havde lånt penge af svigermekanikken.

Anmeld

22. april 2013

A.n.onym.

Anonym skriver:

Men du kan vel godt hjælpe med at betale dem tilbage, selvom i ikke er kærester?

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Det er trist - for det gør at man intet har til fælles længere. Vores forhold er heller ikke super godt mere!

Lige præcis også synes jeg bare det hele er noget lort. For har ikke lyst til ham eller nærvær med ham på nogen måder

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Men dem har du forhåbentlig ikke lånt på den betingelse at du elsker og bor sammen med hans søn? forstå mig ret, de penge må du ko betale tilbage hen af vejen (eller som I i forvejen havde aftalt med ham) eller også kan lejligheden skrives om i din kærestes navn. og hvis i slet ikke er flyttet derhen endnu kan du måske nå at få pengene tilbage og slet ikke flytte derhen og så finde noget til dig selv. jeg kender jo ikke detaljerne i dit liv, men der er altid en løsning og jeg ville i hvert fald ALDRIG blive i et kærlighedsløst forhold fordi jeg havde lånt penge af svigermekanikken.

Har altid sagt jeg betaler de penge tilbage ligemeget hvad. Men nej den kan ikke skrives i hans navn på nogen måder det ulovligt, og kan heller ikke få indskuddet tilbage, sådan fungere det ikke i en boligforening.

Anmeld

22. april 2013

TbCp

Anonym skriver:

Hvor dejligt altså

Ja det er ret heldigt vi begge har det sådan... Og stadig efter mere end 7 år sammen

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Men du kan vel godt hjælpe med at betale dem tilbage, selvom i ikke er kærester?

Jo har hele tiden sagt jeg vil betale dem tilbage. Og har faktisk sagt min kæreste ikke skal være med på det da lejligheden er min og står i mit navn og mig der faktisk har fået tilbudt den lejlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.