Kosteskabet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Fenja09

StineS skriver:

Hvordan smekker du fluer?

Jeg smækker ikke fluer, medmindre det er virkelig grelt ( det er sjældent) men ellers så ville jeg bruge et blad/avis. Fluesmækkere er noget af det mest ulækre, så sådan en vil jeg ikke eje og købte jeg en så røg den ud efter sæsonen var slut.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

StineS

Fenja09 skriver:

Jeg smækker ikke fluer, medmindre det er virkelig grelt ( det er sjældent) men ellers så ville jeg bruge et blad/avis. Fluesmækkere er noget af det mest ulækre, så sådan en vil jeg ikke eje og købte jeg en så røg den ud efter sæsonen var slut.

/Fenja

Anmeld

22. april 2013

Linna76

Fenja09 skriver:

/Fenja

Anmeld

22. april 2013

StineS

Linna76 skriver:

Har ni ikke edderkopper og hvepse i byen?

Anmeld

22. april 2013

mn

Linna76 skriver:

Hejsa! Jeg har lige ryddet op i mit kosteskab og kom til at tænke på, at jeg altid har opbevaret min fluesmaekker der, uden egentlig at vide hvorfor . Så nu spekulerer jeg på, hvor du opbevarer din fluesmaekker, og hvorfor du har den lige der! Vedlæg et billede hvis du har lyst, der er mange sorter, nogle virkelig smukke

Vores fluesmækker/griller opbevarede vi førhen i stuen og nu i soveværelset, fordi det oftest er der vi ser edderkopper, så det er bare lettest :p

Anmeld

22. april 2013

Linna76

Mette N skriver:

Vores fluesmækker/griller opbevarede vi førhen i stuen og nu i soveværelset, fordi det oftest er der vi ser edderkopper, så det er bare lettest :p

føj, edderkopper i sovevaerelset!

Anmeld

22. april 2013

StineS

Mette N skriver:

Griller du edderkopper?!

Anmeld

22. april 2013

StineS

Linna76 skriver:

føj, edderkopper i sovevaerelset!

føj føj

Anmeld

22. april 2013

mariamiss6

Min forsvandt i ungernes legetøj for flere år siden. Og hver gang jeg fandt den, og tog den tilbage, forsvandt den mystisk vis igen - så den bor altså i ungernes legetøj... Begge to...

Anmeld

22. april 2013

Linna76

mariamiss6 skriver:

Min forsvandt i ungernes legetøj for flere år siden. Og hver gang jeg fandt den, og tog den tilbage, forsvandt den mystisk vis igen - så den bor altså i ungernes legetøj... Begge to...

Har du vasket dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.