Kosteskabet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

StineS

mariamiss6 skriver:

Fluer er ret dumme faktisk. Når de skal flyve, altså lette, kan de kun gøre det ved at flyve lige op. Så man skal bare klappe begge hænder sammen, liger oven over den, så flyver de selv ind og blive flade

Det med knytnæven er næsten det samme. 
Man fører hånden hurtigt forbi fluen, og lukker hånden når man er ovenover fluen. 

Mine børn liger ikke når mor klasker fluer, haha, dem siger jeg er en morder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

StineS

Gittemor09 skriver:

ja bor på landet, og synes det er herre klamt og have en fluesmækker liggende hele vinteren, så jeg køber nye op til hver sommer

Klasker du fluer der sidder på vinduet?

Anmeld

24. april 2013

mariamiss6

StineS skriver:

Mine børn liger ikke når mor klasker fluer, haha, dem siger jeg er en morder

hah fjollede børn....

Nåh, men nu kan du så øve dig på at fange dem i knyttet næve

Anmeld

24. april 2013

StineS

mariamiss6 skriver:

hah fjollede børn....

Nåh, men nu kan du så øve dig på at fange dem i knyttet næve

Haha, ja, de er lidt fjollede Hvad foretraekker du? Klaske fluerne ihjel eller fange og slippe fri udenfor?

Anmeld

24. april 2013

kriknu

Lidt over det hele, har en der ligger fast i sove værelset - og så en der løber skrigende rundt i hele huset med mig lige i hælene .... det får vi mange timer til at gå med - i sær når det gælder myg! 

jeg er nemlig meget glad for frisk luft, og myg og fluer er meget glade for at jeg altid har vinduerne åbne 

Anmeld

24. april 2013

Gittemor09

StineS skriver:

Klasker du fluer der sidder på vinduet?

hmm... det har jeg faktisk ikke tænk over... det tror jeg ikke.. det er jo dobbeltarbejde så skal jeg hen og pudse vinduer også

ej, tror bare jeg klasker dem der kommer tæt på

Anmeld

24. april 2013

StineS

Gittemor09 skriver:

hmm... det har jeg faktisk ikke tænk over... det tror jeg ikke.. det er jo dobbeltarbejde så skal jeg hen og pudse vinduer også

ej, tror bare jeg klasker dem der kommer tæt på

Hvad med edderkopper?

Anmeld

24. april 2013

StineS

kriknu skriver:

Lidt over det hele, har en der ligger fast i sove værelset - og så en der løber skrigende rundt i hele huset med mig lige i hælene .... det får vi mange timer til at gå med - i sær når det gælder myg! 

jeg er nemlig meget glad for frisk luft, og myg og fluer er meget glade for at jeg altid har vinduerne åbne 

Smækker du edderkopper med fluesmækkeren?

Anmeld

24. april 2013

Gittemor09

StineS skriver:

Hvad med edderkopper?

hahaha dem skriger jeg af så de skrider

ej, jeg kan ikke have dem... får min datter til og fjerne dem eller slå dem ihjel for mig

Anmeld

24. april 2013

mariamiss6

StineS skriver:

Haha, ja, de er lidt fjollede Hvad foretraekker du? Klaske fluerne ihjel eller fange og slippe fri udenfor?

Klaske. Der er mange ko-landbrug her ude, så fluer har vi RIGELIGT af i sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.