Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har ikke nogen,synes de er ulækre
Heldigvis bor vi i byen,hvor forureningen tager de fleste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina:-) skriver: Jeg har ikke nogen,synes de er ulækre Heldigvis bor vi i byen,hvor forureningen tager de fleste
Har ni ikke edderkopper og hvepse i byen?
StineS skriver: Føj! Fluer!
Føj! Fluer!
Jep.. Vi har et landbrug med køer lige om hjørnet..
ønskebarn74 skriver: Jep.. Vi har et landbrug med køer lige om hjørnet..
Smaekker du fluer der sidder på et vindu eller lukker du dem ud?
Hvor mange fluer smaekker du en dag?
Linna76 skriver: Hvor mange fluer smaekker du en dag?
Aner det ikke.. Går Hvist ikke så meget op i fluer som dig..
Linna76 skriver: Hejsa! Jeg har lige ryddet op i mit kosteskab og kom til at tænke på, at jeg altid har opbevaret min fluesmaekker der, uden egentlig at vide hvorfor . Så nu spekulerer jeg på, hvor du opbevarer din fluesmaekker, og hvorfor du har den lige der! Vedlæg et billede hvis du har lyst, der er mange sorter, nogle virkelig smukke
Hejsa! Jeg har lige ryddet op i mit kosteskab og kom til at tænke på, at jeg altid har opbevaret min fluesmaekker der, uden egentlig at vide hvorfor . Så nu spekulerer jeg på, hvor du opbevarer din fluesmaekker, og hvorfor du har den lige der! Vedlæg et billede hvis du har lyst, der er mange sorter, nogle virkelig smukke
Tror aldrig jeg har ejet en fluesmækker.
/Fenja
Tauf skriver: Jeg har stemt blankt. Den ligger der hvor jeg sidst brugte den. Så ja jeg kan aldrig finde den:-)
Jeg har stemt blankt. Den ligger der hvor jeg sidst brugte den. Så ja jeg kan aldrig finde den:-)
Fenja09 skriver: Tror aldrig jeg har ejet en fluesmækker. /Fenja
Hvordan smekker du fluer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128