Snak med lederen, ikke med forældrene! Det er lederens opgave, det kan blive noget frygteligt noget hvis du selv begynder at rode i det.
Kan ikke se at du kan gøre ret meget andet end at lære din datter hvordan man opfører sig, og hvordan man IKKE opfører sig. Du kan ikke forvente at drengen ændrer sig fra dag til dag, og han har ligeså meget ret til at gå i VS som din datter har.
Men hvis din datter lærer hvordan man omgåes andre mennesker, behøver du ikke bruge så meget krudt på om drengen har en dårlig indflydelse eller ej. Der vil altid være nogen hvor man tænker "Hmm
".
Je har besluttet mig for at tage en snak med lederen og spørge, om de er obs på hans voldsomme adfærd. Jeg ved, at de alle har tavshedspligt, og derfor er der ikke ret meget, som de kan fortælle mig. Jeg er heller ikke interesseret i at vide andet end, om de prøver på at hjælpe ham. Han er en rigtig sød dreng, når han ikke er voldsom overfor de andre.
Jeg og kæresten prøver det bedste vi kan at lære hende, hvordan man opfører sig
Og jeg håber da, at vi gør det rigtige.
Det er bare rigtig hårdt sommetider at se den dreng være så voldsom med børnene.
Drengen har lige så meget ret til at gå i VS som alle de andre børn, ja, men jeg kan ikke forstå hans adfærd overfor de andre børn.
jeg ønsker, at bruge lidt "krudt" på drengen, da jeg ønsker ham det bedste liv
Det er jo også synd for ham, at de andre børn holder afstand til ham.
Anmeld