Hej
Jeg vil gerne forklare jer en situation, som opstod i VS i dag når jeg afhentede. Hvad er jeres mening?
I min datters VS er der en dreng på 2,5 år. Jeg har hele tiden set denne dreng som meget voldsom, hård og voldelig overfor de andre børn. Han hiver i de andres hår, bider, råber højt. Jeg kan godt se, at der indeni ham bor en rigtig sød lille dreng, og det virker på mig, som han mangler opmærksomhed, da han vil med hjem med alle de andre forældre, når de afhenter deres børn.
Min datter har en bedste veninge i VS, og de to gør hver dag meget ud af, at sige hej hej med hverandre(rigtig sødt). I dag, når jeg afhentede min datter, stod hendes veninde ved døren og sagde farvel til os, da denne dreng kommer gående over mod os. Jeg siger "hej, 'hans navn'", hvor efter han går over til den pige og tager kvælertag på hende. Med min datter i armene prøver jeg på at få ham væk, mens pædagogerne kommer løbende, mens de råber til ham, at han skal stoppe, han vælger så at slutte kvælertaget af med at hamre hendes hoved ind i døren. Hun var selvfølgelig rigtig ked af det og chokeret og pædagogerne stod det og så ud som "hvad skal vi gøre?"
Jeg ser den her dreng som dårlig indflydelse på min datter(og de andre børn) og jeg kan se, at min datter er begyndt at efterabe nogle af de ting, som han gør, f.eks slå en i ansigtet og så grine højt. Hvad skal jeg gøre? Skal jeg snakke med pædagogerne, med hans mor, med lederen? Hvad ville i have gjort?
Anmeld