Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor:) skriver: Men det har jo ikke noget med motorikken at gøre hvornår man skal skifte stol. Det anbefales kraftigst at de bliver siddende i babystolen til de fysisk ikke kan være i den. til ts. Jeg ville ikke skifte stol før tid. men har ingen råd udover hvad der allerede er givet håber det snart ændrer sig. Det kan ikke være sjovt
Men det har jo ikke noget med motorikken at gøre hvornår man skal skifte stol. Det anbefales kraftigst at de bliver siddende i babystolen til de fysisk ikke kan være i den.
til ts. Jeg ville ikke skifte stol før tid. men har ingen råd udover hvad der allerede er givet
håber det snart ændrer sig. Det kan ikke være sjovt
Men hvis ens børn ligger og kæmper for at komme op af den og snakken og hovedet hele tiden kastes frem og tilbage på grund af det, er det jo heller ikke hensigtsmæssigt. De ligger jo meget ned i den første stol. Og det er vidt forskkeligt hvad kilo de forskellige mærker anbefalder og stolenes udformning. Hverken sikkerhedsmæssigt eller i forhold til barnet.
gædde/gitte skriver: HA HA HA H AHAHAHAHAHA!!! var det så fordi DAD laver fed musik, eller fordi du ikke kunne høre junior længere??
HA HA HA H AHAHAHAHAHA!!!
var det så fordi DAD laver fed musik, eller fordi du ikke kunne høre junior længere??
Både og:-) Ej, det var nu mest fordi bassen blev helt rolig og rockede med. Måske han kunne huske det fra maven?
Wik skriver: Men hvis ens børn ligger og kæmper for at komme op af den og snakken og hovedet hele tiden kastes frem og tilbage på grund af det, er det jo heller ikke hensigtsmæssigt. De ligger jo meget ned i den første stol. Og det er vidt forskkeligt hvad kilo de forskellige mærker anbefalder og stolenes udformning. Hverken sikkerhedsmæssigt eller i forhold til barnet.
Skulle man komme ud for en ulykke så er det sikrest at barnet sidder i en bagudvendt stol. (Man kan faktisk få dem helt op til 4 års alderen)
jeg henviste ikke til nogen kg. Men at barnet helst skal sidde i den til det fysisk ikke kan være i den.
Jeg har bestemt hellere ikke tænkt mig at skifte stol før tid.
Tauf skriver: Har i sådan et spejl til at så i kan holde øje med hende?Vi havde købt et men efter et par køreture hvor han skreg og skreg. Tog vi det af og så holdt skrigeriget op :-)
Har i sådan et spejl til at så i kan holde øje med hende?Vi havde købt et men efter et par køreture hvor han skreg og skreg. Tog vi det af og så holdt skrigeriget op :-)
Niksen, intet spejl.
lotchen skriver: Her hjalp det med D.A.D. for fulde gardiner:-)
Her hjalp det med D.A.D. for fulde gardiner:-)
Haha.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128