At køre bil med en skrigende baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

Tulle28

Nu ved jeg ikke om din datter vender foran eller bagud, men min datter på 7 mdr. er lige rykket op i en stol der vender fremad og hun skriger også... Det hjælper med en stofble foran vinduet og noget legetøj at sidde og nusse med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Wik

mor:) skriver:

Men det har jo ikke noget med motorikken at gøre hvornår man skal skifte stol. Det anbefales kraftigst at de bliver siddende i babystolen til de fysisk ikke kan være i den. 

til ts. Jeg ville ikke skifte stol før tid. men har ingen råd udover hvad der allerede er givet 

håber det snart ændrer sig. Det kan ikke være sjovt

Men hvis ens børn ligger og kæmper for at komme op af den og snakken og hovedet hele tiden kastes frem og tilbage på grund af det, er det jo heller ikke hensigtsmæssigt. De ligger jo meget ned i den første stol. Og det er vidt forskkeligt hvad kilo de forskellige mærker anbefalder og stolenes udformning.  Hverken sikkerhedsmæssigt eller i forhold til barnet.

Anmeld

19. april 2013

klmf

gædde/gitte skriver:

HA HA HA H AHAHAHAHAHA!!!

var det så fordi DAD laver fed musik, eller fordi du ikke kunne høre junior længere??

Både og:-) Ej, det var nu mest fordi bassen blev helt rolig og rockede med. Måske han kunne huske det fra maven? 

Anmeld

19. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Wik skriver:

Men hvis ens børn ligger og kæmper for at komme op af den og snakken og hovedet hele tiden kastes frem og tilbage på grund af det, er det jo heller ikke hensigtsmæssigt. De ligger jo meget ned i den første stol. Og det er vidt forskkeligt hvad kilo de forskellige mærker anbefalder og stolenes udformning.  Hverken sikkerhedsmæssigt eller i forhold til barnet.

Skulle man komme ud for en ulykke så er det sikrest at barnet sidder i en bagudvendt stol. (Man kan faktisk få dem helt op til 4 års alderen) 

jeg henviste ikke til nogen kg. Men at barnet helst skal sidde i den til det fysisk ikke kan være i den. 

Anmeld

21. april 2013

EnSødMor

mor:) skriver:

Men det har jo ikke noget med motorikken at gøre hvornår man skal skifte stol. Det anbefales kraftigst at de bliver siddende i babystolen til de fysisk ikke kan være i den. 

til ts. Jeg ville ikke skifte stol før tid. men har ingen råd udover hvad der allerede er givet 

håber det snart ændrer sig. Det kan ikke være sjovt

Jeg har bestemt hellere ikke tænkt mig at skifte stol før tid. 

Anmeld

21. april 2013

EnSødMor

Tauf skriver:

Har i sådan et spejl til at så i kan holde øje med hende?
Vi havde købt et men efter et par køreture hvor han skreg og skreg. Tog vi det af og så holdt skrigeriget op :-)

Niksen, intet spejl.

Anmeld

21. april 2013

EnSødMor

lotchen skriver:

Her hjalp det med D.A.D. for fulde gardiner:-) 

Haha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.