At køre bil med en skrigende baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

EnSødMor

Maja88 skriver:

Har i fået tjekket hendes nakke,ryg, hofte osv ved en fys???

Ellers kan be the love generation på.meget høj anbefales i et par minutter der der simpelthen sådan en god basrytme i som beroliger

Ja hun går til tjek hos fys hver 2 måned, pga problemer efter fødslen, men han mener ikke der er noget galt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Maja88

Wik skriver:

Som en anden også skriver, så ændre det sig med en ny (ikke baby) stol. Vi flyttede vores over inden 9 måneder, for hun kravlede som 6 måneder og sad oppe selv tidligt mv. Så selvom vægten og alderen ikke altid passer med at skifte stol, så gjorde vi det. Og det har vi aldrig fortrudt, for det ændrede alting nu græder hun kun ved meget lange ture.

Det med børn er en underlig verden...

Vi fik først problemer da vi skiftede hende over i en forudvendt..

Børn et bare deres egne

Anmeld

18. april 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Frk-S skriver:

Jeg har en pige på snart 7 måneder, hun skriger og skriger hver gang vi køre bil! Hun gider simpelthen ikke.... Jeg har prøvet mange gange at stoppe bilen, trøste hende og give sut også bag rattet igen, det holder i max 30 sek! Øv! Det er indenfor de sidste par måneder hun er blevet sådan? 

Hvad kan jeg gøre? Andre der har oplevet det? 

Det samme gjorde min store pige, da hun var lille. Det ændrede sig først da hun kom i den forudvendte autostol.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

18. april 2013

Maja88

Frk-S skriver:

Ja hun går til tjek hos fys hver 2 måned, pga problemer efter fødslen, men han mener ikke der er noget galt.  

Så ingen skævheder eller noget?

Anmeld

18. april 2013

Guldimaven

Det gjorde min søn også, indtil vi købte en dvd til bilen. Han er 10 mdr og har set dvd i bilen siden han var 6 mdr og der har aldrig været brok siden! 

Anmeld

18. april 2013

EnSødMor

Chrizta skriver:

Det samme gjorde min store pige, da hun var lille. Det ændrede sig først da hun kom i den forudvendte autostol.

Nøj hvor jeg glæder mig til hun skal i en større stol så. 

Anmeld

18. april 2013

EnSødMor

Maja88 skriver:

Så ingen skævheder eller noget?

Nej 

Anmeld

18. april 2013

EnSødMor

Guldimaven skriver:

Det gjorde min søn også, indtil vi købte en dvd til bilen. Han er 10 mdr og har set dvd i bilen siden han var 6 mdr og der har aldrig været brok siden! 

Hmmm.... Kunne være man lige skulle fedte for manden, så vi kunne få sådan en, det lyder som et mirakkelmiddel. 

Anmeld

18. april 2013

Guldimaven

Frk-S skriver:

Hmmm.... Kunne være man lige skulle fedte for manden, så vi kunne få sådan en, det lyder som et mirakkelmiddel. 

Er næsten sikker på det vil virke! Min søn elsker at køre bil nu, og sidder bare stille og roligt og kobler af!  

Anmeld

18. april 2013

Wik

Maja88 skriver:

Det med børn er en underlig verden...

Vi fik først problemer da vi skiftede hende over i en forudvendt..

Børn et bare deres egne

Ej hvor skørt. Børn er virkelig forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.