At køre bil med en skrigende baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Wik skriver:

Som en anden også skriver, så ændre det sig med en ny (ikke baby) stol. Vi flyttede vores over inden 9 måneder, for hun kravlede som 6 måneder og sad oppe selv tidligt mv. Så selvom vægten og alderen ikke altid passer med at skifte stol, så gjorde vi det. Og det har vi aldrig fortrudt, for det ændrede alting nu græder hun kun ved meget lange ture.

Men det har jo ikke noget med motorikken at gøre hvornår man skal skifte stol. Det anbefales kraftigst at de bliver siddende i babystolen til de fysisk ikke kan være i den. 

til ts. Jeg ville ikke skifte stol før tid. men har ingen råd udover hvad der allerede er givet 

håber det snart ændrer sig. Det kan ikke være sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

morethanperfect

Frk-S skriver:

Du giver håb...... 

Men der er lidt tid endnu før hun skal ha ny stol, det er først engang til juli  

Men indtil da må jeg begrænse køreturene med hende. 

Ja

Vi kører heller aldrig bil .. Ejer heldigvis heller ikke en

Anmeld

19. april 2013

frk andreasen

Frk-S skriver:

Jeg har en pige på snart 7 måneder, hun skriger og skriger hver gang vi køre bil! Hun gider simpelthen ikke.... Jeg har prøvet mange gange at stoppe bilen, trøste hende og give sut også bag rattet igen, det holder i max 30 sek! Øv! Det er indenfor de sidste par måneder hun er blevet sådan? 

Hvad kan jeg gøre? Andre der har oplevet det? 

tror hun bliver dårlig el får det for varmt gør min

min baby på 4 mdr skriger også.

mine to andre børn bliver køresyg og kaster op af bare en lille køre tur

Anmeld

19. april 2013

MyLove E

Frk-S skriver:

Jeg har en pige på snart 7 måneder, hun skriger og skriger hver gang vi køre bil! Hun gider simpelthen ikke.... Jeg har prøvet mange gange at stoppe bilen, trøste hende og give sut også bag rattet igen, det holder i max 30 sek! Øv! Det er indenfor de sidste par måneder hun er blevet sådan? 

Hvad kan jeg gøre? Andre der har oplevet det? 

Har i sådan et spejl til at så i kan holde øje med hende?
Vi havde købt et men efter et par køreture hvor han skreg og skreg. Tog vi det af og så holdt skrigeriget op :-)

Anmeld

19. april 2013

Amagerpigen82

Puha... må indrømme jeg bliver helt ked af at høre hvor mange babyer der skriger sig igennem bilkøreturne.

Har I overvejet at lade være at køre bil med dem? Altså jeg kan da godt forstå de bliver kede. Hvis ikke de kan lide det og sidder med ryggen til helt alene på bagsædet føler de sig jo helt forladt...

Jeg ved godt nogle har større behov for bil end andre, - men vi har aldrig kørt med vores. Bryder mig ikke om at han skal sidde parkeret i en autostol. Så heller bruge lidt mere tid med det offentlige hvor han så også kan få lov at komme op på skødet og hygge og kigge ud Nu bor jeg heldigvis også med gode offentlige forbindelse men vil strække mig langt for han ikke skal køre så meget bil så længe han er så lille

Hvad gør I mht. trafiksikkerhed? For det må da være voldsomt distraherende med en baby der skriger? Jeg kan i hvert fald ikke koncentrere mig om meget andet når han en sjælden gang græder.

Anmeld

19. april 2013

klmf

Her hjalp det med D.A.D. for fulde gardiner:-) 

Anmeld

19. april 2013

Skouboe

Frk-S skriver:

Hmmm.... Kunne være man lige skulle fedte for manden, så vi kunne få sådan en, det lyder som et mirakkelmiddel. 

det er det virkelig også. I kan jo prøve at høre i vennekredsen om der evt. er en der har en i kan låne, så I kan teste om det virker. Og ellers kan man få dem til en forholdsvis fornuftig pris.

Anmeld

19. april 2013

Kay

Maja88 skriver:

Hvad sker der hvis i  lader hende skrige?? Hvor længe bliver hun så ved...??

Her hjalp det enten at lade hendr skrige i 5min eller høre en speciel sang meget højt og den virkede hver gang

ja her hjald det også at lade hende skrige ud en gang eller 2... og så høre vi musik og synger med...

hun har også noget legetøj hængende... vi havde dog kun problemer med skrig indtil hun blev 4 måneder tror jeg 

Anmeld

19. april 2013

gædde/gitte

lotchen skriver:

Her hjalp det med D.A.D. for fulde gardiner:-) 

HA HA HA H AHAHAHAHAHA!!!

var det så fordi DAD laver fed musik, eller fordi du ikke kunne høre junior længere??

Anmeld

19. april 2013

Chris86

Sådan gjorde vores datter også en periode.. Lige indtil hun endelig sku i en større stol! Det hjalp at komme rigtigt op og sidde, så hun bedre ku følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.