Silas&Mille skriver:
Hvor længe lader I jeres tumling ligge og kalde/græde inden I gr ind til ham/hende, efter putning?
Har en lille dreng der nu og ligget og skiftet imellem at kalde og græde i 20 minutter.
Gråden er sådan 'kom nu moar, jeg er altså virkelig virkelig ked af det'
Men når vi så ikke reagerer på det stopper han og kalder så helt almindeligt efter moar...
Er selv meget imod at gå derind, da han skal lærer at nu er han blevet puttet så nu skal han sove, og så kommer vi altså ikke rendende hele tiden.
Hvor længer lader i barnet ligge, når det bare kalder som beskrevet ovenfor?
Min datter gør det også en del for tiden 
Vi plejer at gå derned, hvis hun græder, og hvis hun så bliver ved, så lader vi der lige gå små 5 minutter imellem, afhængig af hvot seriøs gråden er
Man kan jo godt høre, om de er helt ude af den, eller om de bare prøver at få én til at komme ind og være hos dem, bare fordi de kan 
Min datter har tit ligget og kaldt og små-grædt/pevet i næsten 1 time nogle aftener, men vi holder fast i, at hun skal sove, og ændre ikke vores tilgang til det..... og efter 2 uger eller sådan noget, blev hun igen god til selv at falde i søvn, men engang imellem vil hun liiiige have noget af drikke, en ekstra sut, en ekstra sang eller noget andet...
Min datter bliver to sidst i juni 
Anmeld