hvor længe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

ano14316

Silas&Mille skriver:

Hvor længe lader I jeres tumling ligge og kalde/græde inden I gr ind til ham/hende, efter putning?

Har en lille dreng der nu og ligget og skiftet imellem at kalde og græde i 20 minutter.
Gråden er sådan 'kom nu moar, jeg er altså virkelig virkelig ked af det'
Men når vi så ikke reagerer på det stopper han og kalder så helt almindeligt efter moar...

Er selv meget imod at gå derind, da han skal lærer at nu er han blevet puttet så nu skal han sove, og så kommer vi altså ikke rendende hele tiden.

Hvor længer lader i barnet ligge, når det bare kalder som beskrevet ovenfor?

havde ikke lige læst de andre svar før jeg svarede.

Men ndet du skriver tror jeg at jeg ville gå ind med måske 7-10 min intervaller og sige "du skal sove nu" (jeg ville give magnus et kys på panden - som i at jeg er lige her for dig men nu skal du sove) og lægge ham ned og gå ud, måske er 7-10 min for længe måske er 5 min bedre. det ved du nok bedst selv. Men som jeg læser det handler det lige så meget om trods, at "jeg vil ikke sove nu mor" så derfor skal du sige til ham at det skal han, og han skal ikke stå og kalde i timevis for et er senge tid.. men kærligt selvfølgelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Sitrani

Silas&Mille skriver:

Hvor længe lader I jeres tumling ligge og kalde/græde inden I gr ind til ham/hende, efter putning?

Har en lille dreng der nu og ligget og skiftet imellem at kalde og græde i 20 minutter.
Gråden er sådan 'kom nu moar, jeg er altså virkelig virkelig ked af det'
Men når vi så ikke reagerer på det stopper han og kalder så helt almindeligt efter moar...

Er selv meget imod at gå derind, da han skal lærer at nu er han blevet puttet så nu skal han sove, og så kommer vi altså ikke rendende hele tiden.

Hvor længer lader i barnet ligge, når det bare kalder som beskrevet ovenfor?

Min datter gør det også en del for tiden

Vi plejer at gå derned, hvis hun græder, og hvis hun så bliver ved, så lader vi der lige gå små 5 minutter imellem, afhængig af hvot seriøs gråden er Man kan jo godt høre, om de er helt ude af den, eller om de bare prøver at få én til at komme ind og være hos dem, bare fordi de kan

Min datter har tit ligget og kaldt og små-grædt/pevet i næsten 1 time nogle aftener, men vi holder fast i, at hun skal sove, og ændre ikke vores tilgang til det..... og efter 2 uger eller sådan noget, blev hun igen god til selv at falde i søvn, men engang imellem vil hun liiiige have noget af drikke, en ekstra sut, en ekstra sang eller noget andet...

Min datter bliver to sidst i juni

Anmeld

21. april 2013

Silas&Mille

STN skriver:

Min datter gør det også en del for tiden

Vi plejer at gå derned, hvis hun græder, og hvis hun så bliver ved, så lader vi der lige gå små 5 minutter imellem, afhængig af hvot seriøs gråden er Man kan jo godt høre, om de er helt ude af den, eller om de bare prøver at få én til at komme ind og være hos dem, bare fordi de kan

Min datter har tit ligget og kaldt og små-grædt/pevet i næsten 1 time nogle aftener, men vi holder fast i, at hun skal sove, og ændre ikke vores tilgang til det..... og efter 2 uger eller sådan noget, blev hun igen god til selv at falde i søvn, men engang imellem vil hun liiiige have noget af drikke, en ekstra sut, en ekstra sang eller noget andet...

Min datter bliver to sidst i juni

Hvor er det bare dejligt at hører, altså at vi ikke er de eneste der er lidt hårde på det punkt

Det er præcis sådan Silas er en gang imellem.
Og det hjælper bare ikke at rende der ind hele tiden, tværdimod.

Tak for dit indlæg

Anmeld

21. april 2013

raca

jeg går da ind til mit barn når det græder.. eller brokker alt andet virker da ulogiks på mig..

jeg vil også gerne at jeg bliver hørt af min mand når jeg kalder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.