Hår farve på barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

Albertsen92

morethanperfect skriver:

EJ 

Ville du skamme sig over barnet hvis du fik et rødhåret barn ?

Stakkels barn . 

Jeg skrev jeg frygter det. Ikke at jeg ville skamme mig over det, man ville jo elske det alligevel. Så ville man sikkert også synes det var det smukkeste i verden, dog håber jeg alligevel ikke det bliver rødhåret, har aldrig brudt mig om den hårfarve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

morethanperfect

Albertsen92 skriver:

Jeg skrev jeg frygter det. Ikke at jeg ville skamme mig over det, man ville jo elske det alligevel. Så ville man sikkert også synes det var det smukkeste i verden, dog håber jeg alligevel ikke det bliver rødhåret, har aldrig brudt mig om den hårfarve

Jeg har heller aldrig brudt mig om dte indtil jeg mødte min kæreste , men har aldrig frygtet den på nogle måde .. 

Anmeld

14. april 2013

Elgaard73

Her er vi som hos jer. Mig : Lyst, med rødt skær. Faren : Meget mørkhåret. Og vores søn har fået min hårfarve. 

Det er jeg slet ikke ked af.  

Jeg er så heller aldrig blevet moppet med min hårfarve. ( og har heller aldrig oplevet andre der er blevet mobbet fordi at de er rødhårede)

Jeg syntes at det lyder ekstremt, det med at du har været nød til at barbere dig forneden, fordi at du ellers vil blive mobbet??? Tænker lidt at det måske er de forkerte fyrer, som du har valgt at gå i seng med???

Anmeld

14. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Fordi jeg selv som barn blev mobbet rigtig meget;/ er altid lig bleg anset om jeg har fået sol :/ det ønsker jeg ikke mor min baby. I mit voksen liv er jeg blevet mere glad for det men alligevel

Hvis børn vil mobbe, skal de nok finde en anden grund i tilfælde af at de ikke er rødhårede. Min storebror er rødhåret og han er aldrig blevet mobbet med sin hårfarve - tvært i mod! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.