Hår farve på barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

morethanperfect

Bshizzle skriver:

syntes det er synd folk frygter for at få et barn med rødt hår! 

Læser man bare så tit. 

Ja ! Det er da det smukkeste i verden !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

2babygirls

Anonym skriver:

hvor stor chance er der for at barnet får rødt hår. Da jeg var baby var jeg helt gulerod, i mit voksen liv blondt med rødt skær. Faren er brun/mørket håret. Jeg håber At barnet bliver brunette og ikke rødhåret som jeg ;0 

Det er et svært gæt.

Min mor er brunette og min far rødhåret. Vi har alle fået den kedelige kommune farve, dog har drengene rødt hår i deres skæg.

Anmeld

14. april 2013

Kay

da jeg blev født var jeg rødhåret, rigtig rødhåret, det begynte at skifte da jeg var 3 og er blond i dag... min mand blev født rødhåret og det skiftede da han var et par år han blev mørkhåret... da elna blev født var hun mørhåret, og det har indtil videre skiftet til lyst med rødt skær (hun er 8 måneder i morgen) 

ingen garantier for noget som helst vi havde forventet at hun kom ud og var rødhåret

Anmeld

14. april 2013

baby012

Min mand er en del tyrker, så han har jo gode gener for at kunne slå min røde pikment ned når det kommer til "avl"  

alligevel har begge mine børn fået den her lysebrube med rødt skær i  

rød er en ret dominerende farve, ligesom mørk er .. 

Chancen er 50/50 .. 

Kun farven sort (helt sort) er mere dominerende  

Anmeld

14. april 2013

AnthonsMor

Bshizzle skriver:

syntes det er synd folk frygter for at få et barn med rødt hår! 

Læser man bare så tit. 

Vi Har fået en rødhåret dreng og han kunne da bare ikke have en anden hårfarve! ?

Anmeld

14. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvorfor frygte rød hårfarve? Hilsen en mor som inderligt håber at min datter bliver rødhåret fordi det er SÅ flot! 

Anmeld

14. april 2013

LilleLene

Anonym skriver:

hvor stor chance er der for at barnet får rødt hår. Da jeg var baby var jeg helt gulerod, i mit voksen liv blondt med rødt skær. Faren er brun/mørket håret. Jeg håber At barnet bliver brunette og ikke rødhåret som jeg ;0 

ja det er ikke sjovt hvis de bliver moppet

men se lige hvor smukt det kan være

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2013

morethanperfect

LilleLene skriver:

ja det er ikke sjovt hvis de bliver moppet

men se lige hvor smukt det kan være

Han er SÅ sød ! 

Anmeld

14. april 2013

LilleLene

morethanperfect skriver:

Han er SÅ sød ! 

tak

Anmeld

14. april 2013

Tranebaer

Det er ikke altid en skam at blive rødhåret - synes ikke du skal frygte for dit barn allerede før det er født..

Jeg har knaldrødt hår og er aldrig blevet mobbet, men altid komplimenteret. Jeg er heller ikke den typiske rødhårede, som alle går og tænker er eneste mulighed (der er altså mange variationer). Jeg har meget (!) rødt hår, men stort set ingen fregner (kun lidt små ved næsen om sommeren) og ikke helt hvid hud, bare lys. Sidst jeg prøvede (før min kæreste for 5 år siden) kunne jeg score alle de lækre fyre - og nu har jeg været sammen med min kæreste i fem år - han forguder mit udseende og har selv mørkebrunt hår og er halv-mørk i huden, mums.

Der er håb for os! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.