Anonym skriver:
hvor stor chance er der for at barnet får rødt hår. Da jeg var baby var jeg helt gulerod, i mit voksen liv blondt med rødt skær. Faren er brun/mørket håret. Jeg håber At barnet bliver brunette og ikke rødhåret som jeg ;0
Jeg er rødhåret (ikki gulerod, men rødligt) og ikke for at lyde totalt ego, så synes jeg det er så flot! Jeg farver aldrig mit hår, da jeg har en farve som andre typisk farver. Jeg har altid håbet, at mine børn blev rødhåret
Jeg synes det er SÅ flot med en rød farve (igen, min er ikke så stærk, men synes det er SÅ flot med en stærk rød farve).
Min mand er lyshåret med små krøller, så jeg havde da tænkt, om de blev rødhårede med krøller
Meeeen vores første to er to lyshårde knægter med glat, lyst hår. Da pigen så kom var det til at starte med rødligt skær. Hun bliver snart to og har langt hår. Det er ikke rødt, men jeg ville dog kalde det 'lyserødt'. Det er så smukt og jeg håber ikke det 'falmer'.
Jeg tror der ligger noget gammelt overtro i, at det er en dårlig ting at være rødhåret. Der er jo ikke så mange af dem, men efter min mening er de unikke og smukke og skiller sig ud fra 'leverpostejsmængden'. Folk betaler mange penge for at se sådan ud i dag 
Anmeld