Første forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Anonym trådstarter

superwat skriver:

Der er mange små tegn hos dig, lyder det til Men det er nok klogt nok ikke at håbe alt for meget. Det prøver jeg også at sige til mig selv. Men jeg er virkelig træt for tiden, synes at jeg kan mærke mit underlig hele tiden - men ok det er jo også lige nu ÆL skulle være. Så det er nok derfor det rumstere alle Vegne. Nyder virkelig at min kæreste ENDELIG ville lægge gummiet på hylden - jeg har været klar længe, mens han har skullet vænne sig mere til tanken. Vi har været sammen i 3,5 år - købte hus og istandsatte fra oktober 2012 og om 1 mdrs tid tager vi 3 uger til USA på ferie.. så der er nok at glæde sig til.. Tanken kredser bare om tanken "kan jeg blive gravid"!!!!

Det må jeg sige der er nok at glæde sig til ja væk med det der gummi, men ja man må jo acceptere om den anden ikke er klar. det lyder som symptomer hos dig, men jo det kan jo være du ønsker og tænker så meget på det at du får de symptomer. Men alt kan jo ske jeg havde det også vildt underligt den første dag vi var sammen, tanken om at de sædceller var i mig, det var så mærkeligt, følte virkelig at nu var jeg blevet gravid. Men jeg prøver ik at tænke så meget, og er ik så optimistisk mere, man må jo bare vente. 

Mig og min kæreste har været sammen over 5 år, har nok skrevet det et andet sted også, men ja. Vi er begge studerende og bor i lejlighed jeg har også været skruk flere år, men nu er min kæreste så endelig blevet klar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Anonym trådstarter

Men altså har i så ik været sammen uden gummi eller?

Anmeld

16. april 2013

superwat

Ikke før sidst marts

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

superwat skriver:

Ikke før sidst marts

Ok

Anmeld

16. april 2013

superwat

BabyDrømme23 skriver:

Ok

Så mulighederne er jo helt åbne for om det kan lade sig gøre, skulle jeg mene.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

superwat skriver:

Så mulighederne er jo helt åbne for om det kan lade sig gøre, skulle jeg mene.

Jep det er det  Men jeg er ved at dø af sureopstød i dag igen  Jeg skal sammen med min gruppe forsvare vores opgave, måske er det stress over det, er nervøs for det, men føler mig ikke så stresset, fordi tror vi har styr på det. 

Men har læst at sure opstør kommer nogle gange af at maven/barnet presser op mod maven, og det er jo ikke mit tilfælde, fordi der er jo ingen mave Er sikkert bare tilfældigt jeg har det.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Det er ikke i dag, men senere på ugen

Anmeld

16. april 2013

Maja88

BabyDrømme23 skriver:

Har lige et muligvis lidt ulækkert spørgsmål.. 

I går aftes/nat fik jeg ret meget udflåd, det var sådan tykt lidt gennemsigtigt, og også æggevide aktigt noget af det. 

Tror i det kan være det udflåd der kommer når æl er forbi? eller kan det være sædcellerne og det hele som bare kommer ud igen?

Læste noget om at når det var tykt så er det noget som ikke er i forbindelse med æl, men mere i tiden efter æl, dvs altså at man ikke kan blive befrugtet når udflådet er på den måde.

Dette er sket ca. 1 døgn efter vores forsøg. 

Jeg ved jo ik præcis hvornår min æl er/var, plejer at føle lidt stik osv i nogle dage. Men også det med at sædcellerne plejer at kunne overleve 3-5 dage gør at jeg lidt tror på det, men om det i går aftes betyder at det hele er gået ud igen, så ved jeg ikke. 

Kan bare ikke holde ud at vente 

Altså det lyder umiddelbart som ægløsningsslim

Anmeld

16. april 2013

superwat

BabyDrømme23 skriver:

Det er ikke i dag, men senere på ugen

Mon ikke det er stress/nervøsitet omkring eksamen? halsbrand i forbindelse med graviditet har jeg kun hørt om sidst i graviditeten. Hvad læser du? 

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Altså det lyder umiddelbart som ægløsningsslim

Ok, men jeg synes det var mere og tykkere end det som jeg tror/har forstået som ægløsningsslim. Men ja det er nok i forbindelse med det selvfølgelig, men tror lidt selve æl var lige før. Men ok muligvis har du ret, det ved jeg så ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.