superwat skriver:
Der er mange små tegn hos dig, lyder det til
Men det er nok klogt nok ikke at håbe alt for meget. Det prøver jeg også at sige til mig selv. Men jeg er virkelig træt for tiden, synes at jeg kan mærke mit underlig hele tiden - men ok det er jo også lige nu ÆL skulle være. Så det er nok derfor det rumstere alle Vegne. Nyder virkelig at min kæreste ENDELIG ville lægge gummiet på hylden - jeg har været klar længe, mens han har skullet vænne sig mere til tanken. Vi har været sammen i 3,5 år - købte hus og istandsatte fra oktober 2012 og om 1 mdrs tid tager vi 3 uger til USA på ferie..
så der er nok at glæde sig til.. Tanken kredser bare om tanken "kan jeg blive gravid"!!!!
Det må jeg sige der er nok at glæde sig til
ja væk med det der gummi, men ja man må jo acceptere om den anden ikke er klar. det lyder som symptomer hos dig, men jo det kan jo være du ønsker og tænker så meget på det at du får de symptomer. Men alt kan jo ske
jeg havde det også vildt underligt den første dag vi var sammen, tanken om at de sædceller var i mig, det var så mærkeligt, følte virkelig at nu var jeg blevet gravid. Men jeg prøver ik at tænke så meget, og er ik så optimistisk mere, man må jo bare vente. 
Mig og min kæreste har været sammen over 5 år, har nok skrevet det et andet sted også, men ja. Vi er begge studerende og bor i lejlighed
jeg har også været skruk flere år, men nu er min kæreste så endelig blevet klar
Anmeld