Hej
Vi er lige startet på pb, vil egentlig høre jeres erfaringer om hvor hurtigt og nemt man kan blive gravid
jeg er 23 og min kæreste er 25. jeg har en cyklus på ca 30 dage, vi forsøgte mellem dag 14 og 15 fra sidste mens. første dag og det vil sige ca dag 16 fra forventet første dag i næste mens. Vi vil gerne prøve at se om den ene gang kan lykkes, så har besluttet at ikke lave et nyt forsøg inden forventet mens.
Mit spørgsmål er så hvor stor sandsynlighed tror I der er at det er sket eller sker? Det er kun næsten to dage siden 
Er så spændt at se om det er lykkes, men tror ikke rigtig på at det er så nemt, og så er jeg begynt at tvivle på timingen.
glæder mig at høre fra jer 
Har lige et muligvis lidt ulækkert spørgsmål.. 
I går aftes/nat fik jeg ret meget udflåd, det var sådan tykt lidt gennemsigtigt, og også æggevide aktigt noget af det.
Tror i det kan være det udflåd der kommer når æl er forbi? eller kan det være sædcellerne og det hele som bare kommer ud igen?
Læste noget om at når det var tykt så er det noget som ikke er i forbindelse med æl, men mere i tiden efter æl, dvs altså at man ikke kan blive befrugtet når udflådet er på den måde.
Dette er sket ca. 1 døgn efter vores forsøg.
Jeg ved jo ik præcis hvornår min æl er/var, plejer at føle lidt stik osv i nogle dage. Men også det med at sædcellerne plejer at kunne overleve 3-5 dage gør at jeg lidt tror på det, men om det i går aftes betyder at det hele er gået ud igen, så ved jeg ikke.
Kan bare ikke holde ud at vente 
Anmeld