superwat skriver:
1. Maj
får det altid onsdag, og det er faktisk uden undtagelse.. Så tror næsten ikke jeg behøver at teste. Hvordan har du det lige nu så?
Ok så er det jo kort imellem os
hehe det lyder da genialt at det er så præcist hos dig
min syklus plejer at være 30 dage og har den også været de sidste to måneder, men to måneder inden var den kun 28 dage. men har oplevet op til 32 flere gange. Men ja må bare vente og se
Men altså om den igen er 30 dage denne hang så er det den 27 april
ja, mig og mine lange forklaringer
jeg har det fint, hsr ikke mærket noget, men i går aftes fik jeg halsbrand eller hvad man kalder det, altså det med at mavesuren/saltsyren løber op og det er så ubehageligt, har desværre ofte haft det før, havde det også lidt aftenen før. Havde også ondt i hovedet, men det kan også komme af det. Men har hørt at de to ting kan være symptomer, men har lidt svært ved at tro på det, fordi jeg ikke mærker andet
Og det er ik engang sikkert at det muligvis befrugtede æg har sat sig fast endnu. Men i nat da jeg lagte mig til at sove, så havde jeg lidt en følelse af der skete noget, lidt som da mens er på vej, men ikke nogle smærter. Jeg har bare svært ved at tro på det i hele taget. Men har et lille håb
hvad med dig?
Anmeld