Første forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

Mink

BabyDrømme23 skriver:

Hej  

Vi er lige startet på pb, vil egentlig høre jeres erfaringer om hvor hurtigt og nemt man kan blive gravid  jeg er 23 og min kæreste er 25. jeg har en cyklus på ca 30 dage, vi forsøgte mellem dag 14 og 15 fra sidste mens. første dag og det vil sige ca dag 16 fra forventet første dag i næste mens. Vi vil gerne prøve at se om den ene gang kan lykkes, så har besluttet at ikke lave et nyt forsøg inden forventet mens. 

Mit spørgsmål er så hvor stor sandsynlighed tror I der er at det er sket eller sker? Det er kun næsten to dage siden 

Er så spændt at se om det er lykkes, men tror ikke rigtig på at det er så nemt, og så er jeg begynt at tvivle på timingen.

glæder mig at høre fra jer

Jeg har været på P-piller i 7 år .. Stoppede i juni 2012, imens jeg var i DK fordi jeg skulle opereres..( hele sidste år befandt jeg mig ellers i vores daværende lejlighed i Tyrkiet) Kommer tilbage til Tyrkiet 25. August, får mens 2 sep. Bliver gift 5. sep. Og allerede 16. Sep blev lille Isak undfanget ! Så man kan faktisk sige i første forsøg.. i hvert fald første ægløsning efter jeg blev genforenet med min mand..  Hehe

held og lykke!  Det kan gå virkelig stærkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Anonym trådstarter

Tak, interesant at høre jeres historie giver mig større forhåbninger jeg har tænkt så meget på det de sidste par dage at jeg er næsten blevet skør nu har jeg besluttet at lægge tankerne lidt til side mens jeg venter til muligvis udeblevet mens. Så jeg kan fokusere på mine lektier

Anmeld

14. april 2013

Stivdie

Her tog det 6 måneder inden jeg stod med den positive test.
Jeg har været på p-sikker i 13 år, og smed dem samtidig med opstart af pb. Er 28 år.

Anmeld

16. april 2013

superwat

BabyDrømme23 skriver:

Tak, interesant at høre jeres historie giver mig større forhåbninger jeg har tænkt så meget på det de sidste par dage at jeg er næsten blevet skør nu har jeg besluttet at lægge tankerne lidt til side mens jeg venter til muligvis udeblevet mens. Så jeg kan fokusere på mine lektier

Hvornår skal du have din mens?

Vi kan jo så håbe lidt sammen på at det sker, det lyder til at vi har ÆL omkring samme tid :-)

Jeg håber for jer!

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

superwat skriver:

Hvornår skal du have din mens?

Vi kan jo så håbe lidt sammen på at det sker, det lyder til at vi har ÆL omkring samme tid :-)

Jeg håber for jer!

Ja det vil jeg gerne jeg skal have min mens 27 april, men nogle gange kan det gå to dage mere, så i hvert faldt 29 burde jeg have fået den om den kommer, håber selvfølgelig ikke den gør  Hvornår er din?

Anmeld

16. april 2013

superwat

BabyDrømme23 skriver:

Ja det vil jeg gerne jeg skal have min mens 27 april, men nogle gange kan det gå to dage mere, så i hvert faldt 29 burde jeg have fået den om den kommer, håber selvfølgelig ikke den gør  Hvornår er din?

1. Maj får det altid onsdag, og det er faktisk uden undtagelse.. Så tror næsten ikke jeg behøver at teste. Hvordan har du det lige nu så?  

Anmeld

16. april 2013

Menne

For os tog det 8 mdr. Men det er jo meget individuelt. Jeg tror, det er vigtigt, at du prøve at slappe af og være mindre fokuseret. Jeg krydser fingre for jer 

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

superwat skriver:

1. Maj får det altid onsdag, og det er faktisk uden undtagelse.. Så tror næsten ikke jeg behøver at teste. Hvordan har du det lige nu så?  

Ok så er det jo kort imellem os hehe det lyder da genialt at det er så præcist hos dig min syklus plejer at være 30 dage og har den også været de sidste to måneder, men to måneder inden var den kun 28 dage. men har oplevet op til 32 flere gange. Men ja må bare vente og se  Men altså om den igen er 30 dage denne hang så er det den 27 april ja, mig og mine lange forklaringer

jeg har det fint, hsr ikke mærket noget, men i går aftes fik jeg halsbrand eller hvad man kalder det, altså det med at mavesuren/saltsyren løber op og det er så ubehageligt, har desværre ofte haft det før, havde det også lidt aftenen før. Havde også ondt i hovedet, men det kan også komme af det. Men har hørt at de to ting kan være symptomer, men har lidt svært ved at tro på det, fordi jeg ikke mærker andet  Og det er ik engang sikkert at det muligvis befrugtede æg har sat sig fast endnu. Men i nat da jeg lagte mig til at sove, så havde jeg lidt en følelse af der skete noget, lidt som da mens er på vej, men ikke nogle smærter. Jeg har bare svært ved at tro på det i hele taget. Men har et lille håb hvad med dig?

Anmeld

16. april 2013

Christina :-)

Sønnen her er lavet i føste hug vi havede sex vær 2 dag fra mens stoppede og så 9 dage frem og ja det lykkes i føste hug:-)

Anmeld

16. april 2013

superwat

BabyDrømme23 skriver:

Ok så er det jo kort imellem os hehe det lyder da genialt at det er så præcist hos dig min syklus plejer at være 30 dage og har den også været de sidste to måneder, men to måneder inden var den kun 28 dage. men har oplevet op til 32 flere gange. Men ja må bare vente og se  Men altså om den igen er 30 dage denne hang så er det den 27 april ja, mig og mine lange forklaringer

jeg har det fint, hsr ikke mærket noget, men i går aftes fik jeg halsbrand eller hvad man kalder det, altså det med at mavesuren/saltsyren løber op og det er så ubehageligt, har desværre ofte haft det før, havde det også lidt aftenen før. Havde også ondt i hovedet, men det kan også komme af det. Men har hørt at de to ting kan være symptomer, men har lidt svært ved at tro på det, fordi jeg ikke mærker andet  Og det er ik engang sikkert at det muligvis befrugtede æg har sat sig fast endnu. Men i nat da jeg lagte mig til at sove, så havde jeg lidt en følelse af der skete noget, lidt som da mens er på vej, men ikke nogle smærter. Jeg har bare svært ved at tro på det i hele taget. Men har et lille håb hvad med dig?

Der er mange små tegn hos dig, lyder det til Men det er nok klogt nok ikke at håbe alt for meget. Det prøver jeg også at sige til mig selv. Men jeg er virkelig træt for tiden, synes at jeg kan mærke mit underlig hele tiden - men ok det er jo også lige nu ÆL skulle være. Så det er nok derfor det rumstere alle Vegne. Nyder virkelig at min kæreste ENDELIG ville lægge gummiet på hylden - jeg har været klar længe, mens han har skullet vænne sig mere til tanken. Vi har været sammen i 3,5 år - købte hus og istandsatte fra oktober 2012 og om 1 mdrs tid tager vi 3 uger til USA på ferie.. så der er nok at glæde sig til.. Tanken kredser bare om tanken "kan jeg blive gravid"!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.