DianaBaastrup skriver:
Undskyld mig, synes folk er begyndt at interessere sig meget i andres liv, har folk så kedeligt liv selv? Kunne der være en årsag til de gør som de gør ? Kan ikke undgå at blive lidt irriteret over at folk er blevet så mistænkelige og skal melde hinanden for dit og dat. Så mange liv bliver ødelagt hvis der ikke er hold i sagerne. Lad dog de myndige undersøge det, som børnehave, skole, polit, skat osv hvis de snyder skal de blive opdaget, så hvorfor ikke hellere passe dit eget , og holde din sti ren. Kører du aldrig over 80, går du aldrig overfor rødt? Har du aldrig gjort noget ulovligt? ved godt det ikke er det samme, det er princippet jeg mener.
Jeg bliver SÅ provokeret af sådan et indlæg!
Er du klar over hvor mange liv der kunne være anderledes hvis folk ikke bedragede for milliarder??
Ældre der sidder i lort og skidt.
Børn der bliver passet af min af varme hænder
30 elever i hver klasse
Handicappede der bliver opbevaret i inst hvor de kommer i seng kl 19 for at alle skal kunne nå at komme i seng.
Forældre der kæmper med pengeprob.samtidig med de slås med dødelige sygdom enten selv eller deres børn.
Jeg kunne blive ved med eksempler på hvor alle de milliarder kunne bruges!!
Ens liv bliver vel for pokker ikke ødelagt ,lhvis man har en ren sti??
Der bliver jo ikke taget penge fra dem der gør som de skal.
Og at sammeligne pengesvindel for tusindvis af kr pr måned med at gå over for rødt er desidret uforskammet-ja beklager!
Anmeld