Folk har jo forskellige grænser. Nogen finder sig i meget, nogen finder sig i mindre. Jeg er en af de sidstnævnte.
Det skal ikke forstås som, at jeg ikke vil kæmpe for mit forhold, for det vil jeg. Hvis jeg tror det er kampen værd.
Mange af dem, der skriver debatter herinde bliver jo direkte pisset på, GANG PÅ GANG, hvor de har prøvet at snakke med kæresten om det flere gange.
Når jeg læser sådan nogle debatter, tænker jeg bare "godt min kæreste ikke er sådan".
Sådan nogle ting som at min kæreste havde spillet vores penge op, taget på ferie for de penge der skulle betales regninger for, kæresten kommer ikke hjem og skider på aftaler med familien, svarer ikke på opkald i et helt døgn, det er RESPEKTLØST, og jeg vil ikke være i et forhold, hvor manden ikke har respekt for mig.
I sådan nogle situationer ville jeg klart gå fra kæresten, jeg fortjener langt bedre, og jeg vil ikke ydmyges på den måde, og bare lade mig træde på.
Så må i sige jeg er hurtig til at sige farvel, men nej tak til sådan et forhold, det er livet for kort til.
Jeg fortjener en, der respekterer mig og gør mig glad og ikke skuffet gang på gang.
Anmeld