Hej endnu engang 
Det er lang tid siden jeg har lavet en debat herinde, og nu faldt jeg endnu engang over en spændende og "farligt" emne - eller jeg tror i hvert fald det er farligt, det plejer at være nogle hede diskussioner 
Nå men, nu har jeg SÅ mange gange læst om parforhold, problemer osv herinde. Tit og ofte er svaret fra jer kvinder:
- "Drop ham"
.... og
- "Han ville være blevet smidt ud på stedet"
Er det virkelig den eneste løsning hver gang? Bare at droppe et livslangt forhold, en fader til sit barn pga af et skænderi, et skælsord, eller det at manden måske er ret egoistisk? Hvad blev der af at arbejde på tingene og snakke det hele igennem? Finde en løsning?
Faktisk, så synes jeg det er ret vattede af kvinderne herinde bare at smide deres mand ud fordi han var uenig i PB, råbte pga økonomien eller andet.
Men hvad synes i? Lever i virkelig i det perfekte forhold, der er aboslut intet at sætte en finger på, intet der gør jer en lille smule irriteret?
Må ærligt indrømme at jeg elsker min kæreste og vil ikke gå fra ham, men han kan da også virkelig være irriterende! Jeg kan jo lide tingene på min måde, men det betyder ikke at han er underlagt mine meninger 
Anmeld