Har jeres børn stadig flyverdragt på til daglig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

MyLove E

Flyverdragt, og så har han sit termo tøj med. Lige pt kun hans bukser og så en vinterjakke. Vi har glemt hans termojakke ved min moster:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida har stadig flyverdragt på :-) Er så bange for at hun fryser! Men på de gode solskinsdage kan jeg godt "bare" give hende forårsjakken eller fleecedragten på hvis vi ikke skal så langt :-)

Anmeld

9. april 2013

Morgensol

Vinterjakke og termobukser ud og hjem til vugger og børnehave, flyverdragter derovre. Når vi ska handle osv er det jakke og termobukser..

Anmeld

10. april 2013

annec

LuLy skriver:

Julias flyverdragt er ved at være godt slidt, hun har brugt den siden oktober og regnede jo ikke med at hun skulle bruge den i 6 mdr, troede jo ligesom en forårsjakke ville være varm nok på nuværende tidspunkt!

Men lige nu synes jeg at det er lige varmt nok til flyverdragt (og den ligner lort efterhånden) og hun har heller ikke uldhue på længere, bare en bomulds elefanthue. Men hvad skal jeg ellers give hende på?? Hvad har jeres børn på i institution og på legeplads og sådan?

Sebastian bruger stadig flyverdragt :-)
Du har ikke foret termobukser og så en vinterjakke? :-)

Anmeld

10. april 2013

lycly

annec skriver:

Sebastian bruger stadig flyverdragt :-)
Du har ikke foret termobukser og så en vinterjakke? :-)

Nej, har ikke købt termotøj endnu og hendes vinterjakke købte jeg lige lille nok i efteråret, så den voksede hun ud af lige inden vi gik over til flyverdragt. Så jeg er helt på bar bund med hvad jeg skal ud og anskaffe mig nu Måske jeg bare skulle købe termosæt, regnsæt og en softshell jakke - så er jeg vist dækket godt ind

Anmeld

10. april 2013

modesty

LuLy skriver:

Julias flyverdragt er ved at være godt slidt, hun har brugt den siden oktober og regnede jo ikke med at hun skulle bruge den i 6 mdr, troede jo ligesom en forårsjakke ville være varm nok på nuværende tidspunkt!

Men lige nu synes jeg at det er lige varmt nok til flyverdragt (og den ligner lort efterhånden) og hun har heller ikke uldhue på længere, bare en bomulds elefanthue. Men hvad skal jeg ellers give hende på?? Hvad har jeres børn på i institution og på legeplads og sådan?

Han har stadig en flyverdragt i vuggeren og jeg er ret sikker på at de bruger den når de skal ud - blot uden en sweater indenunder på de varmeste dage.

Ellers har han: Elefanthue i bomuld. Fleccetrøjer og uldsweatre. Termotøj. Regntøj. 

Anmeld

10. april 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
LuLy skriver:

Har de så bare fleecetrøje og termojakke på eller har de en jakke udover termo?

Der er fleec i deres termotøj. Så har de det på er det kun det. Mill line har termotøj med fleec

Anmeld

10. april 2013

Sara.

Idag havde de flyverdragt med termojakke under. De sidste par dage har de haft flyverdragt på bare.
Når der bliver 10 plus grader ryger flyverdragten af. Og så i stedet termotøj med fleece under jakken til at starte med.

Anmeld

12. april 2013

Sitrani

LuLy skriver:

Min datter er snart 22mdr. og har stadig sin flyverdragt på ude, når det er et vejr, som det fx har været idag - fugtigt og ret koldt... Så har hun flyverdragt, handsker og hue på, samt sine støvler - når vejret er lidt varmere, som jeg synes det var nogle dage i sidste uge (tror jeg nok det var?), så får hun termobukser, uldtrøje, lille tynd vindjakke og evt. hue på, hvis det blæser lidt, måske kan vindjakken undværes, hvis det ikke blæser for meget, for ellers er det jo også næsten, som at have flyverdragt på.... Men vi skifter lidt herhjemme for tiden! Men mest flyverdragt desværre..... KOM NU SOL OG FORÅR!!!!!!!

Anmeld

12. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vores har stadig flyverdragt på da de ikke er supergode til at sørge for at holde ham i bevægelse i VS hvis de er udenfor så ofte sidder han bare stille på jorden med en spand og en skovl og så er han altså MEGA kold når jeg henter ham til trods for 2 lag langærmet (body er af uld), strømpebukser, bukser, flyverdragt, uld hue, ekstra hue af fleece, og vanter...

så tør simpelthen ikke give ham mindre med førend han er lidt ældre og bedre til at bevæge sig rundt og bedre kan holde varmen...

han er 1½ nu og hans flyverdragt fik han da han var nogle måneder (kan ikke huske præcist hvornår det var vi skiftede til den da vi havde den fra før fødsel bare ventende )

Han har også en jakke som vi bruger når vi er afsted i byen med ham eller tager på tur til mormor og morfar da vi så skal køre langt og så får han den af når bilen er varmet op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.