Har jeres børn stadig flyverdragt på til daglig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
mine har flyverdragt på om morgen når vi går hjemmefra synts stadig der er koldt.
og eftermiddagen i vuggestuen og børnehaven har de termotøj på med fleec

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

lycly

Jibbe skriver:

Vi har været i zoo idag og der havde Frej vinterjakke og termobukser på. De sidste dage i vs har jeg sendt ham afsted med termotøj og flyverdragt. Så må de vurdere

Når han har termobukser på, har han så noget under sine almindelige bukser, altså strømpebukser fx?

Anmeld

9. april 2013

lycly

hannetheis skriver:

mine har flyverdragt på om morgen når vi går hjemmefra synts stadig der er koldt.
og eftermiddagen i vuggestuen og børnehaven har de termotøj på med fleec

Har de så bare fleecetrøje og termojakke på eller har de en jakke udover termo?

Anmeld

9. april 2013

StudPsyk

Jeg afleverer hende i flyverdragt, men tror at der begyndt at veksle lidt i vuggestuen, for jeg kunne i går se, at hendes termojakke hang i hendes rum, og de vist havde brugt regnbukserne, så vi er vist på et lidt dumt mellempunkt i vejret lige nu

Anmeld

9. april 2013

Faith

I børnehaven har de deres flyverdrager samt deres termosæt liggende. Når det er rigtig koldt får de flyverdragter på, og når vejret tillader det, nøjes de med deres vinterjakker og termobukser.

Anmeld

9. april 2013

Jibbe

LuLy skriver:

Når han har termobukser på, har han så noget under sine almindelige bukser, altså strømpebukser fx?

Nej alm bukser og termobukser bare

Anmeld

9. april 2013

Lone Jakobsen

her bruger vi stadig flyverdragter om formiddagen, fordi der stadig ligger frost på græsset. om eftermiddagen er vi så småt begyndt at skifte til vinterjakke og termobukser eller softshell dragter.

Anmeld

9. april 2013

LinLin

Adam har flyverdragt, termosæt, regntøj, vinterstøvler og termostøvler med i børnehaven i denne uge... Troede faktisk sidste uge skulle være den sidste med flyverdragt, men nej nej

Men han har da haft sine overgangssko og fleecejakke på, når vi har været ude at køre (til besøg eller indkøb...)

Anmeld

9. april 2013

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Flyverdragt når det er rigtig koldt ..
Men når vi når de 9-10 grader og solen skinner , så får han altså bare sin vinterjakke på .. 

Vi gir ham flyverdragt på i DP , så hvis de skal ud og lege , må hun vurderer om han skal ha jakke eller flyverdragt på

Samme her

Anmeld

9. april 2013

foto på lærred

Min mindste har stadigvæk flyverdragt på når hun er ude. Hun er lille og sidder meget ned i den kolde sandkasse osv. Den store er de sidste par dage stoppet med at bruge flyverdragt. Hun farer rundt og selv med hendes vinterjakke bliver hun helt svedig, så hun får ikke længere flyverdragt.

Hun voksede ud af sin i februar og vi måtte ud og købe en ny. Lidt surt at skulle købe en ny i marts måned, men da der jo stadigvæk var sne osv. så måtte vi jo gøre det. Nu siger de heldigvis, at der bliver 15 grader på søndag

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager med 5 billeder blended på lærred, invitationer, wallstickers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.