Har jeres børn stadig flyverdragt på til daglig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

bøllen

Jeg har taget flyverdragter med hjem fra børnehaven . Han har termo bukser og vinterjakke på . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Clisolka

Her bruger Isabella stadig sin flyverdragt, for jeg syntes stadig det er koldt i skyggen, men det varer ikke længe, så er det slut for denne omgang 

Anmeld

9. april 2013

Maja_4000

Caroline har vinterjakke og termobukser på de fleste dage

Anmeld

9. april 2013

IT-nørd

LuLy skriver:

Julias flyverdragt er ved at være godt slidt, hun har brugt den siden oktober og regnede jo ikke med at hun skulle bruge den i 6 mdr, troede jo ligesom en forårsjakke ville være varm nok på nuværende tidspunkt!

Men lige nu synes jeg at det er lige varmt nok til flyverdragt (og den ligner lort efterhånden) og hun har heller ikke uldhue på længere, bare en bomulds elefanthue. Men hvad skal jeg ellers give hende på?? Hvad har jeres børn på i institution og på legeplads og sådan?

Vi skiftede til en softshell dragt for 14 dage siden og hvis det er meget koldt får Freya en tynd fleece trøje under. Hendes Ver de Terre flyverdragt var alt for varm. 

Anmeld

9. april 2013

IT-nørd

LuLy skriver:

Altså en heldragt? Har nemlig godt kigget lidt på nogle softshell jakker, men så mangler jeg jo noget at give hende ud over bukserne, og tænkte egentlig bare regnbukser.

Name it softshell dragter er rigtig lækre og koster kun 399. 

Anmeld

9. april 2013

Laulund87

LuLy skriver:

Okay og er det så meningen at hun skal have termotøj og så overgsngsjakken udover? Jeg havde nemlig også godt tænkt på termotøj og så en softshell jakke, men ved ikke om det er for varmt eller

Det er nok ikke til at bevæge sig i, tænker mere overgangsjakke og termobukser (evt en trøje under jakken)

Vi har også købt en softshell så der er noget at veksle imellem..

Anmeld

9. april 2013

K&S

LuLy skriver:

Julias flyverdragt er ved at være godt slidt, hun har brugt den siden oktober og regnede jo ikke med at hun skulle bruge den i 6 mdr, troede jo ligesom en forårsjakke ville være varm nok på nuværende tidspunkt!

Men lige nu synes jeg at det er lige varmt nok til flyverdragt (og den ligner lort efterhånden) og hun har heller ikke uldhue på længere, bare en bomulds elefanthue. Men hvad skal jeg ellers give hende på?? Hvad har jeres børn på i institution og på legeplads og sådan?

Anton har i går og i dag haft vinterjakke, bomuldshue og termobukser på (+ regnbukser i tasken) 

Han koger i flyverdragten...

Anmeld

9. april 2013

Jibbe

Vi har været i zoo idag og der havde Frej vinterjakke og termobukser på. De sidste dage i vs har jeg sendt ham afsted med termotøj og flyverdragt. Så må de vurdere

Anmeld

9. april 2013

Isabella_mor

tror snart at vi skifter flyverdragten ud med termosættet og så regntøjet til at tage på udenover... og så bare vinterstøvlerne. men det er også fordi jeg fryser PISSE meget.... så derfor beholder han det varme overtøj på til jeg selv føler jeg ikke skal gå og klapre tænder længere...

det er ligesomd et jeg måler det med.. 

Anmeld

9. april 2013

Isabella_mor

tror snart at vi skifter flyverdragten ud med termosættet og så regntøjet til at tage på udenover... og så bare vinterstøvlerne. men det er også fordi jeg fryser PISSE meget.... så derfor beholder han det varme overtøj på til jeg selv føler jeg ikke skal gå og klapre tænder længere...

det er ligesomd et jeg måler det med.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.