Har jeres børn stadig flyverdragt på til daglig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.052 visninger
40 svar
13 synes godt om
9. april 2013

lycly

Julias flyverdragt er ved at være godt slidt, hun har brugt den siden oktober og regnede jo ikke med at hun skulle bruge den i 6 mdr, troede jo ligesom en forårsjakke ville være varm nok på nuværende tidspunkt!

Men lige nu synes jeg at det er lige varmt nok til flyverdragt (og den ligner lort efterhånden) og hun har heller ikke uldhue på længere, bare en bomulds elefanthue. Men hvad skal jeg ellers give hende på?? Hvad har jeres børn på i institution og på legeplads og sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

L&V

LuLy skriver:

Julias flyverdragt er ved at være godt slidt, hun har brugt den siden oktober og regnede jo ikke med at hun skulle bruge den i 6 mdr, troede jo ligesom en forårsjakke ville være varm nok på nuværende tidspunkt!

Men lige nu synes jeg at det er lige varmt nok til flyverdragt (og den ligner lort efterhånden) men hvad skal jeg ellers give hende på?? Hvad har jeres børn på i institution og på legeplads og sådan?

Laura bruger stadig flyverdragt.. Har planer om en softshell dragt

Anmeld

9. april 2013

lineog4

De er stadig i flyverdragter her hjemme. Synes stadig det er for koldt

line

Anmeld

9. april 2013

lycly

Månsson skriver:

Laura bruger stadig flyverdragt.. Har planer om en softshell dragt

Altså en heldragt? Har nemlig godt kigget lidt på nogle softshell jakker, men så mangler jeg jo noget at give hende ud over bukserne, og tænkte egentlig bare regnbukser.

Anmeld

9. april 2013

morethanperfect

LuLy skriver:

Men lige nu synes jeg at det er lige varmt nok til flyverdragt (og den ligner lort efterhånden) og hun har heller ikke uldhue på længere, bare en bomulds elefanthue. Men hvad skal jeg ellers give hende på?? Hvad har jeres børn på i institution og på legeplads og sådan?

Flyverdragt når det er rigtig koldt ..
Men når vi når de 9-10 grader og solen skinner , så får han altså bare sin vinterjakke på .. 

Vi gir ham flyverdragt på i DP , så hvis de skal ud og lege , må hun vurderer om han skal ha jakke eller flyverdragt på

Anmeld

9. april 2013

B&J

daniel har stadig flyverdragt på også når de er ude og lege længe så er der altså koldt hvis man står stille eller står i skyggen vinden er godt nok kold

Anmeld

9. april 2013

L&V

LuLy skriver:

Altså en heldragt? Har nemlig godt kigget lidt på nogle softshell jakker, men så mangler jeg jo noget at give hende ud over bukserne, og tænkte egentlig bare regnbukser.

Ja mikk line har lavet en der er super lækker som jeg har overvejet

Anmeld

9. april 2013

Laulund87

Ja stadig flyverdragt når hun er ude og lege og i BH. Men sender termotøj, overgangsjakke og sko med ind i BH snart

Anmeld

9. april 2013

Jems

Her står den på vinterjakke og termo bukser 

Anmeld

9. april 2013

lycly

Laulund87 skriver:

Ja stadig flyverdragt når hun er ude og lege og i BH. Men sender termotøj, overgangsjakke og sko med ind i BH snart

Okay og er det så meningen at hun skal have termotøj og så overgsngsjakken udover? Jeg havde nemlig også godt tænkt på termotøj og så en softshell jakke, men ved ikke om det er for varmt eller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.