Baby og bryllup??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Musse21

Karina84 skriver:

Jeg er enig her...

Rent fysisk var jeg heller ikke klar til at hoppe i kjole og fint tøj saa hurtigt efter.
Den første tid er saa vigtig ift. amning osv. og i aner ikke hvilken start i faar, eller hvilken baby i faar. 
Kan sagtens være at andre har haft gode oplevelser, men jeg ville ikke satse paa at kunne komme afsted. Men det lyder ogsaa til at i er klar til at melde fra, hvis ikke i kan overskue det 

Altså vi meldte ud fra start af at vi gerne ville komme. Men også ville kunne melde fra hvis vi bare slet ikke var klar til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

christina92

Musse21 skriver:

Et hold af vores rigtig gode venner skal giftes en uge før jeg har termin.
Så vi har snakket om at hvis lille pigen kommer før tid om v så kan tage hende med eller blive hjemme.

Har i gode forslag..??

Carolina var med til bryllup da hun var fjorten dage gammel og det gik super!

Det eneste problem var faktisk at jeg ikke kunne købe tøj før lige op til da jeg jo ikke vidste om det var med eller uden mave jeg skulle til bryllup.

Jeg havde termin samme dag som de skulle giftes

Anmeld

9. april 2013

Musse21

christina92 skriver:

Carolina var med til bryllup da hun var fjorten dage gammel og det gik super!

Det eneste problem var faktisk at jeg ikke kunne købe tøj før lige op til da jeg jo ikke vidste om det var med eller uden mave jeg skulle til bryllup.

Jeg havde termin samme dag som de skulle giftes

Har heller ikke købt kjole og gør det heller ikke før vi er meget tæt på brylluppet

Havde i hende med i kirke også.?

Anmeld

9. april 2013

christina92

Musse21 skriver:

Har heller ikke købt kjole og gør det heller ikke før vi er meget tæt på brylluppet

Havde i hende med i kirke også.?

Jeps  Hun vågnede lige kørt med sov ellers igennem det hele til trods for musik og sang.

Anmeld

9. april 2013

Musse21

christina92 skriver:

Jeps  Hun vågnede lige kørt med sov ellers igennem det hele til trods for musik og sang.

Okay placerede i jer bagerst eller noget så du hurtigt kunne smutte ud

Anmeld

9. april 2013

christina92

Musse21 skriver:

Okay placerede i jer bagerst eller noget så du hurtigt kunne smutte ud

Det var en lille kirke, men jo vi sad i den bagerste halvdel

Anmeld

9. april 2013

Musse21

christina92 skriver:

Det var en lille kirke, men jo vi sad i den bagerste halvdel

Okay tak for hjælpen

Anmeld

9. april 2013

modesty

Musse21 skriver:

Så vi har snakket om at hvis lille pigen kommer før tid om v så kan tage hende med eller blive hjemme.

Har i gode forslag..??

Jeg ville slet, slet ikke have været klar til at tage til bryllup da min dreng var så lille. Helt praktisk fordi jeg nærmest ikke kunne gå den første måned grundet bristning, men også bare fordi det hele er så nyt og specielt aftenerne var krævende, med bøvlet amning o.s.v.

Men det kommer jo fuldstændig an på både babyen og jer forældre.  Så vent og se når bebs kommer og tag en beslutning da.

Anmeld

9. april 2013

Ryberg

Nu er den her tråd meget interessant for mig da vi skal holde bryllup til sommer og her har vi inviteret 4 nybagte mødre plus en der har termin 14 dage efter.

Vi tager alle de hensyn til dem som muligt.. de sidder alle sammen og længst væk fra højttalere .. de får et lokale de kan trække sig tilbage til ved behov ..

Plus at der er jo ikke højt musik og fest for brudevalsen er danset da man spiser osv i mange timer...

Jeg ved på forhånd at de nævnte tager hjem efter brudevalsen og det er fuldt ud forståeligt

Et råd til dig ville være at snakke om der er mulighed for hensyn til dig og den bette på den måde at i sidder væk fra musikken og så gør det jo ikke noget at forhøre sig om lokaliteterne .. hvor kan du amme osv.

Jeg tænker ihvertfald meget på mine gæsters behov

Anmeld

29. april 2013

Kief31

Musse21 skriver:

Har i gode forslag..??

Her holdte mandens bror bryllup 2 dage efter Clara blev født, vi var med Men Clara og jeg tog hjem omkring midnat. Lillebror blev født 18. april i år og vi holdte min søns konfirmation 21. april, var godt nok lidt træt bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.