Baby og bryllup??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Musse21

StineW79 skriver:

Vi var til bryllup da alberte var ca 3 uger og hun sov nærmest fra hele festen, så det var nemt nok. 

Vi havde sagt at vi meget gerne ville komme, hvis vi havde overskud osv når brylluppet nærmede sig. Vh stine

Det er faktisk også den melding vi har givet vores venner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Musse21

khaleesi skriver:

Jeg ville ikke gå glip af det, man må bare tilpasse det til baby..

Det sker jo kun en gang i livet, og det ville være synd at se tilbage og så er dig (og bebs?) ikke med på bryllupsbillederne. 

Sådan har vi det også.. Og de er en stor del af vores liv og bliver det også for bette pigen så tror vi gir det en chance hvis overskuddet er til det

Anmeld

8. april 2013

khaleesi

Musse21 skriver:

Sådan har vi det også.. Og de er en stor del af vores liv og bliver det også for bette pigen så tror vi gir det en chance hvis overskuddet er til det

Anmeld

8. april 2013

Kay

jeg havde elna med til bryllup 3 uger og 3 dage gammel... vi havde liften med til hende og det var intet problem... vi tog dog tideligt hjem... men det var vores bedste vennepar der skulle giftes, så derfor tog vi afsted og det var faktisk rigtig hyggeligt

Anmeld

8. april 2013

Musse21

Kay skriver:

jeg havde elna med til bryllup 3 uger og 3 dage gammel... vi havde liften med til hende og det var intet problem... vi tog dog tideligt hjem... men det var vores bedste vennepar der skulle giftes, så derfor tog vi afsted og det var faktisk rigtig hyggeligt

Dejligt at høre det kan lade sig gøre

Anmeld

8. april 2013

Masig

Vi havde vores dreng med til en stor 2*25 års fødselsdag da han var 17 dage gammel. Han lå i barnevognen og sov i garagen og var kun lige oppe og få mad et par gange. Jeg tog jo så tidligt hjem, men det var slet intet problem at have ham med. Når de er så små sover de jo stort set hele tiden....

Anmeld

8. april 2013

Kay

Musse21 skriver:

Dejligt at høre det kan lade sig gøre

ja og da hun var 3 dage gammel var vi til fætter og kusine kom-sammen i min familie... altså bare et par timer... mest for at glæde min farmor der "endelig" var blevet olle

Anmeld

8. april 2013

Musse21

Masig skriver:

Vi havde vores dreng med til en stor 2*25 års fødselsdag da han var 17 dage gammel. Han lå i barnevognen og sov i garagen og var kun lige oppe og få mad et par gange. Jeg tog jo så tidligt hjem, men det var slet intet problem at have ham med. Når de er så små sover de jo stort set hele tiden....

Dejligt at høre... Tror jeg har mod på at prøve om vi ikke kan være lidt med

Anmeld

8. april 2013

sne190810

Da min datter var 9 dage gammel, var vi til hendes oldemors brullyp. Festen foregik på en båd, altså en flydende restuarant som sejlede rundt i København.

Der var ingen problemer, og jeg fik lov til at komme op og sidde forrest i førehuset (hedder dét det?)hvis jeg havde brug for at amme i fred eller bare lige have ro i løbet af aftenen. 

Min datter sov næsten 75% af tiden vi var der, og det er inklusiv kirkevielsen også! Vi startede dagen omkring tidlig eftermiddag og tog hjem ved en 22.30-23.30 tiden.

Anmeld

8. april 2013

Musse21

sne190810 skriver:

Da min datter var 9 dage gammel, var vi til hendes oldemors brullyp. Festen foregik på en båd, altså en flydende restuarant som sejlede rundt i København.

Der var ingen problemer, og jeg fik lov til at komme op og sidde forrest i førehuset (hedder dét det?)hvis jeg havde brug for at amme i fred eller bare lige have ro i løbet af aftenen. 

Min datter sov næsten 75% af tiden vi var der, og det er inklusiv kirkevielsen også! Vi startede dagen omkring tidlig eftermiddag og tog hjem ved en 22.30-23.30 tiden.

Ja hold da op så kan det da godt lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.