Baby og bryllup??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
39 svar
12 synes godt om
8. april 2013

Musse21

Et hold af vores rigtig gode venner skal giftes en uge før jeg har termin.
Så vi har snakket om at hvis lille pigen kommer før tid om v så kan tage hende med eller blive hjemme.

Har i gode forslag..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Hvem?

Musse21 skriver:

Så vi har snakket om at hvis lille pigen kommer før tid om v så kan tage hende med eller blive hjemme.

Har i gode forslag..??

Jeg ville nok blive hjemme også evt sende manden afsted

Anmeld

8. april 2013

khaleesi

Jeg ville tage med, men så tage tidligt hjem  

Anmeld

8. april 2013

Musse21

khaleesi skriver:

Jeg ville tage med, men så tage tidligt hjem  

Vi har nemlig snakket om at tage afsted og så kunne tage tidligt hjem. Men fordi vi ved det betyder meget for dem at vi er med

Anmeld

8. april 2013

Musse21

Hvem? skriver:

Jeg ville nok blive hjemme også evt sende manden afsted

Det havde vi også snakket om. Men han mener ikke han har lyst til at tage afsted hvis jeg sidder her hjemme med vores lille datter

Anmeld

8. april 2013

LLN

Musse21 skriver:

Har i gode forslag..??

Det kommer jo meget an på barnet. Vi havde selv vores datter på 3 uger med til bryllup godt nok for 14 år siden. Hvis det er et barn som et tilfreds bare det kan ligge i mors arm eller i barnevognen så ville jeg prøve. Hvis det er et barn som er meget uroligt om aftenen eller som ikke kan kapere mange indtryk ville jeg blive hjemme og sende manden afsted.

Anmeld

8. april 2013

khaleesi

Musse21 skriver:

Vi har nemlig snakket om at tage afsted og så kunne tage tidligt hjem. Men fordi vi ved det betyder meget for dem at vi er med

Jeg ville ikke gå glip af det, man må bare tilpasse det til baby..

Det sker jo kun en gang i livet, og det ville være synd at se tilbage og så er dig (og bebs?) ikke med på bryllupsbillederne. 

Anmeld

8. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi var til bryllup da alberte var ca 3 uger og hun sov nærmest fra hele festen, så det var nemt nok. 

Vi havde sagt at vi meget gerne ville komme, hvis vi havde overskud osv når brylluppet nærmede sig. Vh stine

Anmeld

8. april 2013

Musse21

LLN skriver:

Det kommer jo meget an på barnet. Vi havde selv vores datter på 3 uger med til bryllup godt nok for 14 år siden. Hvis det er et barn som et tilfreds bare det kan ligge i mors arm eller i barnevognen så ville jeg prøve. Hvis det er et barn som er meget uroligt om aftenen eller som ikke kan kapere mange indtryk ville jeg blive hjemme og sende manden afsted.

Vi er selvfølgelig klar over det er på babys præmisser men hvis hun kan kapere det tror jeg vi tager afsted

Anmeld

8. april 2013

CaWi

Jeg ville ikke tage et nyfødt barn med til bryllup, med mindre det var et meget stille og intimt bryllup.

Når det er sagt, så fik vi selv passet vores dreng i et døgn, da han var syv uger fordi vi skulle til bryllup.
Men med et helt nyfødt barn ville jeg blive hjemme. Ud over det, så havde jeg heller ikke overskud til noget som helst de først par uger efter fødslen.
for at baby bliver i maven til efter brylluppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.