Baby og bryllup??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Benjamins'mor

Jeg synes sagtens du kan tage en lille baby med.

Men, hvis der skal være druk halløj om aftenen som der er til nogle brylluper så ville jeg tage tidligt hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Musse21

Benjamins'mor skriver:

Jeg synes sagtens du kan tage en lille baby med.

Men, hvis der skal være druk halløj om aftenen som der er til nogle brylluper så ville jeg tage tidligt hjem.

Tror det bliver sådan vi tager med og alt efter hvad baby pigen kan holde til og hvordan festen udvikler sig kan vi jo så videre hvornår vi tager hjem...

Er sikker på der er fuld forståelse for at vi tager hjem før tid

Anmeld

9. april 2013

(august)

Nyfødte kan sove fra alt, da de er vant til støj fra maven, så jeg ville tage hende med. 

Held og lykke med det hele

Anmeld

9. april 2013

morethanperfect

Vi var til 2*50 års fødselsdag da Oscar var 14 dage gammel , og det var et helvede !! 
Han skreg hele festen igennem , og kunne slet ik indfinde sig med så mange mennesker og al den larm .. 
Puha .. Det ville jeg ikke gøre ..
Ved godt det er et bryllup , men baby skal jo have så meget ro som overhovedet muligt de første par uger .. 
Måske havde jeg kommet og været der en time eller lign. men heller ikke mere .. Men det er nok også fordi jeg ved hvordan det kan være ..

Anmeld

9. april 2013

Fuglemor

Jeg havde ikke væretklar til at tage til bryllup hvis jeg havde en nyfødt. De første mange uger kunne jeg slet ikke overskue at skulle nogen steder

Anmeld

9. april 2013

morethanperfect

(august) skriver:

Nyfødte kan sove fra alt, da de er vant til støj fra maven, så jeg ville tage hende med. 

Held og lykke med det hele

Mine nyfødte har ikke kunne sove fra alt .. Desværre

Anmeld

9. april 2013

Karina84

morethanperfect skriver:

Vi var til 2*50 års fødselsdag da Oscar var 14 dage gammel , og det var et helvede !! 
Han skreg hele festen igennem , og kunne slet ik indfinde sig med så mange mennesker og al den larm .. 
Puha .. Det ville jeg ikke gøre ..
Ved godt det er et bryllup , men baby skal jo have så meget ro som overhovedet muligt de første par uger .. 
Måske havde jeg kommet og været der en time eller lign. men heller ikke mere .. Men det er nok også fordi jeg ved hvordan det kan være ..

Jeg er enig her...

Rent fysisk var jeg heller ikke klar til at hoppe i kjole og fint tøj saa hurtigt efter.
Den første tid er saa vigtig ift. amning osv. og i aner ikke hvilken start i faar, eller hvilken baby i faar. 
Kan sagtens være at andre har haft gode oplevelser, men jeg ville ikke satse paa at kunne komme afsted. Men det lyder ogsaa til at i er klar til at melde fra, hvis ikke i kan overskue det 

Anmeld

9. april 2013

morethanperfect

Karina84 skriver:

Jeg er enig her...

Rent fysisk var jeg heller ikke klar til at hoppe i kjole og fint tøj saa hurtigt efter.
Den første tid er saa vigtig ift. amning osv. og i aner ikke hvilken start i faar, eller hvilken baby i faar. 
Kan sagtens være at andre har haft gode oplevelser, men jeg ville ikke satse paa at kunne komme afsted. Men det lyder ogsaa til at i er klar til at melde fra, hvis ikke i kan overskue det 

Og amningen her gik bare så dårligt ..

Hvis ikke han hang i brystet så skreg han .. Det var ikke særlig fedt

Anmeld

9. april 2013

Karina84

morethanperfect skriver:

Og amningen her gik bare så dårligt ..

Hvis ikke han hang i brystet så skreg han .. Det var ikke særlig fedt

Det var det samme her og det var bare ikke sjovt 

Anmeld

9. april 2013

MariaKyedDK

Musse21 skriver:

Et hold af vores rigtig gode venner skal giftes en uge før jeg har termin.
Så vi har snakket om at hvis lille pigen kommer før tid om v så kan tage hende med eller blive hjemme.

Har i gode forslag..??

Jeg vil tage baby med til brullyp.

da jeg fødte min søn skulle vi til noget famillie komsammen 3 dage efter, og vi kom og det var smadder hyggeligt...

jeg var godt nok mest optaget i min søn, men nu var han os kun 3 dage gammel og helt NY

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.