TweenStar.dk skriver:
Jeg sad med en enorm tvivl sidste år, hvor min søn var 6 år, og virkelig gerne ville med til en live koncert, jeg spurgte mig faktisk til råds her inde, og blev af flere frarådet at tage ham med til Grøn koncert.
Jeg tog ham med alligevel, men med den tanke at hvis det blev for meget så kørte vi bare hjem igen. Det var bare mig og ham (jeg drikker ikke alkohol). Det endte med at blive en af de bedste oplevelser i vores liv - vi har siden hen været til Alphabeat koncert og til sommer skal vi til Robbie Williams koncert.
Jeg havde forestillet mig at vi skulle stå hele nede bagved, men min søn elskede det, og ville helt op foran scenen, så til både Alphabeat og L.O.C., stod vi aller forrest oppe ved scenen.
Jeg synes bestemt godt man kan tage børn med til koncerter, hvis bare man husker at det skal være på børnenes præmisser. 
Jeg håber din kæreste kommer på andre tanker så i kan få en dejlig oplevelse sammen alle sammen. 
Det er rigtig dejligt at læse

Jeg er sikker på, at man sagtens kan lave sådan noget her med børn også, når man, som du også siger, husker at det er på deres præmisser

Selvfølgelig vil der være fulde mennesker, men da også en masse i godt humør
Anmeld