børn med til grøn koncert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.621 visninger
31 svar
19 synes godt om
8. april 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er ved at planlægge en uges ferie med vores sammenbragte børn. Ferien er her hjemme, hvor vi har snakket om at tage i legoland, Givskud løvepark, Esbjerg fiskerimuseum, og så måske noget strand/skov gratis fornøjelser

Vi bor ikke sammen, og vores børn er hans 2 på 5 år og min på 7 år.

Jeg foreslog så at vi kunne tage dem med til grøn koncert, for ved at min ihvertfald ville elske at høre lidt musik som Nik og Jay fx
Jeg drikker ingen former for alkohol skulle jeg have mit barn med, og ville selvfølgelig tage hjem, hvis jeg ikke syntes at det var rart for mit barn at være der

Men hold da op, det skulle jeg så ikke have foreslået, for det skulle hans ikke, med mindre det er desideret børnemusik. Jeg ved at hans børn også synger popsange, altså det de kan huske at teksten
Men han begynder at sammenligne det med at tage dem med til heavy metal koncerter, og kaste dem ud i bundyjumping Fair nok, at han ikke vil det, men det der er sgu da latterligt.
Han får så sagt, at han laver de ting hans børn vil i ferien, og ikke hvad han vil.

Jeg synes jo bestemt ikke børn tager skade af, at blive præsenteret for andet end lige forlystelsesparker/legelande, for hvordan skal de ellers kunne finde ud af, hvad de kan lide. Men hvis det kun skal gå ud fra, hvad de vil, så kommer vi jo kun sådanne steder, og jeg synes faktisk heller ikke, at det er op til børn, at bestemme alt.
Jeg er godt klar over, at hans lige er de 2 år yngre end min, men det ville jo være ud fra et niveau, som de ville kunne tåle

Hvad tænker i om det? Er jeg helt forkert i det jeg tænker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Lilott

Lige så længe jeg kan huske tilbage i min barndom, har jeg været til grøn koncert. Vi havde tæpper med og sad uden for hegnet med noget medbragt mad og vand, og jeg elskede det! Vi var der aldrig hele dagen, men tog hjem når det blev for meget.

Jeg synes helt sikkert at I skal af sted, så prøver børnene netop også andet end forlystelsesparker og lærer at gratis fornøjelser også er sjove (:

Anmeld

8. april 2013

tarkoflen

Jeg har da set en del børn til grøn koncert, og det er jo muligt at sidde langt væk fra scenen, så det ikke er så voldsomt! Jeg tror ikke jeg ville have det store problem med det, men jeg ville tage hjem, før det blev for sent, fordi folk bliver for fulde sidst på aftenen...

Anmeld

8. april 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er ved at planlægge en uges ferie med vores sammenbragte børn. Ferien er her hjemme, hvor vi har snakket om at tage i legoland, Givskud løvepark, Esbjerg fiskerimuseum, og så måske noget strand/skov gratis fornøjelser

Jeg foreslog så at vi kunne tage dem med til grøn koncert, for ved at min ihvertfald ville elske at høre lidt musik som Nik og Jay fx
Jeg drikker ingen former for alkohol skulle jeg have mit barn med, og ville selvfølgelig tage hjem, hvis jeg ikke syntes at det var rart for mit barn at være der

Men hold da op, det skulle jeg så ikke have foreslået, for det skulle hans ikke, med mindre det er desideret børnemusik. Jeg ved at hans børn også synger popsange, altså det de kan huske at teksten
Men han begynder at sammenligne det med at tage dem med til heavy metal koncerter, og kaste dem ud i bundyjumping Fair nok, at han ikke vil det, men det der er sgu da latterligt.
Han får så sagt, at han laver de ting hans børn vil i ferien, og ikke hvad han vil.

Jeg synes jo bestemt ikke børn tager skade af, at blive præsenteret for andet end lige forlystelsesparker/legelande, for hvordan skal de ellers kunne finde ud af, hvad de kan lide. Men hvis det kun skal gå ud fra, hvad de vil, så kommer vi jo kun sådanne steder, og jeg synes faktisk heller ikke, at det er op til børn, at bestemme alt.
Jeg er godt klar over, at hans lige er de 2 år yngre end min, men det ville jo være ud fra et niveau, som de ville kunne tåle

Personlig ville jeg ikke gøre det ..

Mine børn kommer først med til sådan noget når de selv kan gå rundt ..
Og det kan de jo ikke rigtig

Anmeld

8. april 2013

Laulund87

Min personlige holdning er at sådan nogle steder ikke er for "små børn" så dit barn på 7 år, synes jeg er lige på grænsen. Jeg ville nok sige at de ikke skal med før de er ja 7-10 år

Anmeld

8. april 2013

khaleesi

De vil da ELSKE DET! Det bliver en god oplevelse de kan fortælle i børnehaven/skolen synes helt sikkert at de er store nok til at nyde sådan en gang grøn koncert. 

Bare sørg for at vend næsen hjemad inden spritten går i blodet på de fleste ved aftentid

Anmeld

8. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes at,det kommer rigtig meget an på hvem der spiller og om det er noget musik børnene også gider at høre. Vi var selv til grøn koncert da jeg var barn, vi havde tæpper osv med så vi ku sidde og hygge. 

Tror at vi var omkring 7-9 år, og vi syntes det var fedt. Men sku jeg kigge på at tage thea med, ville jeg nok lade vær. Hun bliver 5 til sep, og tror at hun ville syntes det hurtig blev kedeligt. 

Hvis i tager afsted, vil jeg nok anbefale høreværn til ungerne, + jeres navne og Tlf nr skrevet med sprittuch på deres arme. Vh stine

Anmeld

8. april 2013

SjeBets

det synes jeg da fint de kan, om de er til koncert i legoland hvor der er stop fyldt med rasmus seebach eller om de er til grøn koncert, hvor jeg har oplevet at mange har børn med, vi regner med at have nogle af vores med, der kan jeg ikke se forskellen,

Synes ikke det er en dum ide, og børn kan godt lide andet musik en Min kat den danser tango agtigt toner. Mine børn elsker dansk rap, og lady gaga og mange flere og har gjort det i flere år 

Anmeld

8. april 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg tror jeg var 5 år første gang jeg var til koncert med Sanne og Thomas Helmig på 5-øren. Elskede det. 

Anmeld

8. april 2013

Tulle28

Jeg synes overordnet set ikke børn hører hjemme til Grøn Koncert og lign., og min egen datter på 3 ville ikke kunne rumme at være med sådan et sted med mange mennesker og larm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.