børn med til grøn koncert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Jeg har været til familie open air i Legoland med mit barn, og det gør jeg simpelthen aldrig igen

Jeg synes bestemt ikke, at det var en rar oplevelse, alt for mange mennesker lukket ind, og jeg var virkelig chokeret over, hvor højt musikken var.

Jeg har været til grøn koncert før, og vil sagtens kunne forsvare at mit barn kom med et par timer først på dagen

Men kan sagtens se, hvad i mener, men tror jeg har indset, at vi simpelthen ikke kan holde den ferie sammen, for vi har meget forskellige holdninger til, hvad vi skal lave Så jeg foreslår at vi kan mødes en dag i Legoland med børnene

Men i har jo også børn i meget forskellig ældre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

SjeBets

jeg synes også der er voldsom mange i legoland til de koncerter

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Men i har jo også børn i meget forskellig ældre....

Der er 2 år mellem hans og min, det synes jeg da ikke er meget

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

jeg synes også der er voldsom mange i legoland til de koncerter

Ja jeg synes bestemt ikke, at det var særlig børnevenligt, og så er det ligemeget om man kalder det for familie open air

Men synes nu uanset hvad, at man sagtens kan lave andet med børn end lige legeparker og i den stil Kunne sagtens tage min datter med på museum også, og hvis der er musik på torvet her i byen, så går vi også der ned og hygger

Anmeld

9. april 2013

SjeBets

Vi har lige haft 3 ud af 4 unger med på fiskeri museet i Esbjerg, og de grov hyggede sig, det kan anbefales  og det er stille og rolig 

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Vi har lige haft 3 ud af 4 unger med på fiskeri museet i Esbjerg, og de grov hyggede sig, det kan anbefales  og det er stille og rolig 

Der har jeg været flere gange, og synes også, at det er et rigtig godt Det var nemlig også et af de steder, som jeg har foreslået

Anmeld

9. april 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Der er 2 år mellem hans og min, det synes jeg da ikke er meget

Din var 7 og hans den yngste 2...

Det svært at finde noget begge vil. Men så må man gå på kompromis.

Har i kigget på mini byer. Det er godt til de små kan også være det til den på 7:-)

Svømmehaller/badeland kan også være for alle.

Gå turer i skoven:-):-):-)

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Din var 7 og hans den yngste 2...

Det svært at finde noget begge vil. Men så må man gå på kompromis.

Har i kigget på mini byer. Det er godt til de små kan også være det til den på 7:-)

Svømmehaller/badeland kan også være for alle.

Gå turer i skoven:-):-):-)

Nej nej han har 2 på 5 Altså tvilinger

Jeg har foreslået mange ting, og gratis ting Men han vil kun det, som hans børn vil, og det er der ikke meget kompromis over så

Anmeld

9. april 2013

TweenStar.dk

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er ved at planlægge en uges ferie med vores sammenbragte børn. Ferien er her hjemme, hvor vi har snakket om at tage i legoland, Givskud løvepark, Esbjerg fiskerimuseum, og så måske noget strand/skov gratis fornøjelser

Vi bor ikke sammen, og vores børn er hans 2 på 5 år og min på 7 år.

Jeg foreslog så at vi kunne tage dem med til grøn koncert, for ved at min ihvertfald ville elske at høre lidt musik som Nik og Jay fx
Jeg drikker ingen former for alkohol skulle jeg have mit barn med, og ville selvfølgelig tage hjem, hvis jeg ikke syntes at det var rart for mit barn at være der

Men hold da op, det skulle jeg så ikke have foreslået, for det skulle hans ikke, med mindre det er desideret børnemusik. Jeg ved at hans børn også synger popsange, altså det de kan huske at teksten
Men han begynder at sammenligne det med at tage dem med til heavy metal koncerter, og kaste dem ud i bundyjumping Fair nok, at han ikke vil det, men det der er sgu da latterligt.
Han får så sagt, at han laver de ting hans børn vil i ferien, og ikke hvad han vil.

Jeg synes jo bestemt ikke børn tager skade af, at blive præsenteret for andet end lige forlystelsesparker/legelande, for hvordan skal de ellers kunne finde ud af, hvad de kan lide. Men hvis det kun skal gå ud fra, hvad de vil, så kommer vi jo kun sådanne steder, og jeg synes faktisk heller ikke, at det er op til børn, at bestemme alt.
Jeg er godt klar over, at hans lige er de 2 år yngre end min, men det ville jo være ud fra et niveau, som de ville kunne tåle

Hvad tænker i om det? Er jeg helt forkert i det jeg tænker?

Jeg sad med en enorm tvivl sidste år, hvor min søn var 6 år, og virkelig gerne ville med til en live koncert, jeg spurgte mig faktisk til råds her inde, og blev af flere frarådet at tage ham med til Grøn koncert.

Jeg tog ham med alligevel, men med den tanke at hvis det blev for meget så kørte vi bare hjem igen. Det var bare mig og ham (jeg drikker ikke alkohol). Det endte med at blive en af de bedste oplevelser i vores liv - vi har siden hen været til Alphabeat koncert og til sommer skal vi til Robbie Williams koncert.

Jeg havde forestillet mig at vi skulle stå hele nede bagved, men min søn elskede det, og ville helt op foran scenen, så til både Alphabeat og L.O.C., stod vi aller forrest oppe ved scenen.

Jeg synes bestemt godt man kan tage børn med til koncerter, hvis bare man husker at det skal være på børnenes præmisser.

Jeg håber din kæreste kommer på andre tanker så i kan få en dejlig oplevelse sammen alle sammen.

Anmeld

9. april 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Nej nej han har 2 på 5 Altså tvilinger

Jeg har foreslået mange ting, og gratis ting Men han vil kun det, som hans børn vil, og det er der ikke meget kompromis over så

Ja ok:-) Havde misforstået det..:-)

Træls i ikke kan blive enig:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.