Anonym skriver:
Min kæreste og jeg er ved at planlægge en uges ferie med vores sammenbragte børn. Ferien er her hjemme, hvor vi har snakket om at tage i legoland, Givskud løvepark, Esbjerg fiskerimuseum, og så måske noget strand/skov gratis fornøjelser
Vi bor ikke sammen, og vores børn er hans 2 på 5 år og min på 7 år.
Jeg foreslog så at vi kunne tage dem med til grøn koncert, for ved at min ihvertfald ville elske at høre lidt musik som Nik og Jay fx 
Jeg drikker ingen former for alkohol skulle jeg have mit barn med, og ville selvfølgelig tage hjem, hvis jeg ikke syntes at det var rart for mit barn at være der 
Men hold da op, det skulle jeg så ikke have foreslået, for det skulle hans ikke, med mindre det er desideret børnemusik. Jeg ved at hans børn også synger popsange, altså det de kan huske at teksten 
Men han begynder at sammenligne det med at tage dem med til heavy metal koncerter, og kaste dem ud i bundyjumping
Fair nok, at han ikke vil det, men det der er sgu da latterligt.
Han får så sagt, at han laver de ting hans børn vil i ferien, og ikke hvad han vil.
Jeg synes jo bestemt ikke børn tager skade af, at blive præsenteret for andet end lige forlystelsesparker/legelande, for hvordan skal de ellers kunne finde ud af, hvad de kan lide. Men hvis det kun skal gå ud fra, hvad de vil, så kommer vi jo kun sådanne steder, og jeg synes faktisk heller ikke, at det er op til børn, at bestemme alt.
Jeg er godt klar over, at hans lige er de 2 år yngre end min, men det ville jo være ud fra et niveau, som de ville kunne tåle 
Hvad tænker i om det? Er jeg helt forkert i det jeg tænker?
Jeg sad med en enorm tvivl sidste år, hvor min søn var 6 år, og virkelig gerne ville med til en live koncert, jeg spurgte mig faktisk til råds her inde, og blev af flere frarådet at tage ham med til Grøn koncert.
Jeg tog ham med alligevel, men med den tanke at hvis det blev for meget så kørte vi bare hjem igen. Det var bare mig og ham (jeg drikker ikke alkohol). Det endte med at blive en af de bedste oplevelser i vores liv - vi har siden hen været til Alphabeat koncert og til sommer skal vi til Robbie Williams koncert.
Jeg havde forestillet mig at vi skulle stå hele nede bagved, men min søn elskede det, og ville helt op foran scenen, så til både Alphabeat og L.O.C., stod vi aller forrest oppe ved scenen.
Jeg synes bestemt godt man kan tage børn med til koncerter, hvis bare man husker at det skal være på børnenes præmisser. 
Jeg håber din kæreste kommer på andre tanker så i kan få en dejlig oplevelse sammen alle sammen.