Tauf skriver:
Jeg ville heller ikke tage dem med til grøn.
Personligt er jeg meget ked af at muskelsvind fonden ikke længer har Åh abe koncerter. Det var børnes grøn koncert. Men der var ikke penge i det fordi børn ikke høre børne musik mere. De kan i dag gangham style bedre end de kan åh abe.
Der er stor forskel på Open air i lego land og så grøn. På grøn er der mellem 20 og 40.000 mennesker. De er næsten alle disse fulde. Det er de ikke i legoland.
Men jeg giver dig helt ret i at de har godt af at opleve andet. Men så ta koncert i legoland eller jesperhus har også koncerter til børn.
Håber i får en god ferie:-)
Jeg har været til familie open air i Legoland med mit barn, og det gør jeg simpelthen aldrig igen

Jeg synes bestemt ikke, at det var en rar oplevelse, alt for mange mennesker lukket ind, og jeg var virkelig chokeret over, hvor højt musikken var.
Jeg har været til grøn koncert før, og vil sagtens kunne forsvare at mit barn kom med et par timer først på dagen
Men kan sagtens se, hvad i mener, men tror jeg har indset, at vi simpelthen ikke kan holde den ferie sammen, for vi har meget forskellige holdninger til, hvad vi skal lave

Så jeg foreslår at vi kan mødes en dag i Legoland med børnene
Anmeld