børn med til grøn koncert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

vi tager ikke afsted til det, for hans børn skal ikke udsættes for det.
Jeg synes forholdene er okay til det, og børn kommer jo med til open air i legoland også, så kan ikke se den store forskel, så længe man er opmærksom på, om børnene bryder sig om at være der.

Men nu må vi se, hvad vi finder på, for det skulle jo gerne være nogle ting, som også er ønsket af mit barn

mit barn kommer også med til et musical i sommerferien, og jeg synes det er vigtigt, at de får lov til at opleve forskellige ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

FruK

Min har ikke været med før sidste år, hvor han var ni og kunne rende lidt rundt selv. Han har været forbi kort en enkelt gang før, og da brød ham sig simpelthen ikke om det. Høj musik og fulde folk - og ja, det var om eftermiddagen.

Problemet med Grøn Koncert og børn nu i forhold til tidligere synes jeg er, at man ikke længere kan sætte sig "ned bagved", langt fra scenen. Der er jo scener i begge ender og boder hele vejen rundt. Og på området imellem scenerne sidder og går folk meget tæt overalt. Det er ikke til at sidde et sted, hvor der er lidt mere ro. Ikke i Odense i hvert fald.

Anmeld

9. april 2013

Mettefpigen

Jeg ville aldrig tage mit barn med til grøn koncert så længe de er så små.... Synes ikk det passer til børn....

Anmeld

9. april 2013

Lise

Min store dreng har været til Grøn Koncert to gange. Første gang da han var 1 år gammel, og anden gang da han var 4 år. Han hyggede sig storartet begge gange. Vi var der fire-fem timer da han var et år, og han dansede hele tiden, når han da ikke var igang med at charme alle omkring os 

Vi ville have taget dem begge med i år, hvis det ikke lige var mens vi er på ferie i udlandet. De er 3 og 6 år til sommer. 

Jeg synes ikke der er noget som helst galt i at tage børn med. Har set mange børn til Grøn Koncert i alle størrelser. Det er bare at pakke en madpakke, et tæppe og evt. en klapvogn, og så afsted. Kan ikke se hvorfor det ikke skulle være i orden. 

Anmeld

9. april 2013

Bare mig..

Synes bestemt sagtens i kan tage afsted med børnene!! Jeg kunne endda finde på at tage min egen datter på 3 år med. Hun ville elske nogen højt musik! - lige som jeg gjorde da jeg var lille og var med mine forældre! Jeg synes det er hamrende hyggeligt og det ville min datter også gøre! Grøn koncert er for mig en familieoplevelse og ser intet galt i at have børn med - med mindre man vil være fuld selvfølgelig  

få overbevist din kæreste - det er en dejlig oplevele sammen også med børnene!!

Anmeld

9. april 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Tak for jeres svar

vi tager ikke afsted til det, for hans børn skal ikke udsættes for det.
Jeg synes forholdene er okay til det, og børn kommer jo med til open air i legoland også, så kan ikke se den store forskel, så længe man er opmærksom på, om børnene bryder sig om at være der.

Men nu må vi se, hvad vi finder på, for det skulle jo gerne være nogle ting, som også er ønsket af mit barn

mit barn kommer også med til et musical i sommerferien, og jeg synes det er vigtigt, at de får lov til at opleve forskellige ting

Jeg har aldrig været til koncert i LegoLand, men jeg har haft mit barn med til GrønKoncert, og det gør jeg ikke igen foreløbigt.

Vi havde en god dag, men to faktorer gør at det ikke bliver gentaget:

For det første står scenerne, her i Århus, sådan at det ikke er muligt at sidde et sted hvor der er lidt ro. Og her tænker jeg både på musik og mennesker.

For det andet er det min oplevelse at folk tager til GrønKoncert for at drikke sig stive. Og det gør de så. Jeg tror min dreng blev sendt med sin mormor og morfar hjem umiddelbart efter aftensmad, og der var der allerede rigtig mange mennesker, der var ubehageligt fulde.

Jeg har også haft min dreng med til Skanderborg Festival og NorthSide, og det har været helt igennem gode oplevelser. Det er som om folk ikke er helt så desperate for at blive hurtigt MEGA fulde når det er et flerdages arrangement.

Anmeld

9. april 2013

Pige2009

morethanperfect skriver:

Personlig ville jeg ikke gøre det ..

Mine børn kommer først med til sådan noget når de selv kan gå rundt ..
Og det kan de jo ikke rigtig

Helt enig. Et sted med så mange fulde mennesker ikke et sted for børn

Anmeld

9. april 2013

MyLove E

Jeg ville heller ikke tage dem med til grøn.
Personligt er jeg meget ked af at muskelsvind fonden ikke længer har Åh abe koncerter. Det var børnes grøn koncert. Men der var ikke penge i det fordi børn ikke høre børne musik mere. De kan i dag gangham style bedre end de kan åh abe.

Der er stor forskel på Open air i lego land og så grøn. På grøn er der mellem 20 og 40.000 mennesker. De er næsten alle disse fulde. Det er de ikke i legoland.

Men jeg giver dig helt ret i at de har godt af at opleve andet. Men så ta koncert i legoland eller jesperhus har også koncerter til børn.

Håber i får en god ferie:-)

Anmeld

9. april 2013

LinLin

Nu går jeg aldrig til grøn koncert o.l. Men hvis jeg gjorde ville jeg ikke tage mine børn med før de var omkring ti år... Alt for høj musik og mange (fulde) mennesker synes jeg altså ikke er for (mine) børn! (Og heller ikke noget for mig )

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Jeg ville heller ikke tage dem med til grøn.
Personligt er jeg meget ked af at muskelsvind fonden ikke længer har Åh abe koncerter. Det var børnes grøn koncert. Men der var ikke penge i det fordi børn ikke høre børne musik mere. De kan i dag gangham style bedre end de kan åh abe.

Der er stor forskel på Open air i lego land og så grøn. På grøn er der mellem 20 og 40.000 mennesker. De er næsten alle disse fulde. Det er de ikke i legoland.

Men jeg giver dig helt ret i at de har godt af at opleve andet. Men så ta koncert i legoland eller jesperhus har også koncerter til børn.

Håber i får en god ferie:-)

Jeg har været til familie open air i Legoland med mit barn, og det gør jeg simpelthen aldrig igen

Jeg synes bestemt ikke, at det var en rar oplevelse, alt for mange mennesker lukket ind, og jeg var virkelig chokeret over, hvor højt musikken var.

Jeg har været til grøn koncert før, og vil sagtens kunne forsvare at mit barn kom med et par timer først på dagen

Men kan sagtens se, hvad i mener, men tror jeg har indset, at vi simpelthen ikke kan holde den ferie sammen, for vi har meget forskellige holdninger til, hvad vi skal lave Så jeg foreslår at vi kan mødes en dag i Legoland med børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.