Er man sindsyg hvis.......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

modesty

Sagen er den at vi lige har siddet og haft en totalt hektisk aftensmadstid. Slet ikke hyggeligt og det hele var bare skrig og skrål fra start til slut. .. Mit barn er 2 år. ..

Vi vil ikke have at vores barn går fra bordet før vi andre gør og i aften ville h*n ikke have noget at spise, hvilket resulterede i meget skrigende stemning. ..

Det skal lige siges at jeg ALDRIG kunne finde på at slå mit barn!!!!!! ..

Mit spørgsmål er så: Når nu man sidder i sådan en situation, er man så sindsyg fordi man i et splitsekund tænker på at kyle ungen ud af vinduet? ..

Og svar nu ærligt, de damer.. ..

Jeg tror at mange har oplevet indskydelsen at ville kyle deres barn ud af vinduet, bare i et splitsekund. Det er jo ikke ensbetydende med at man rent faktisk har lyst til at gøre det.

Jeg forstår dog slet, slet ikke jeres opdragelsesmetoder - at tvinge en 2-årig til at sidde pænt med ved bordet mens mor og far spiser færdigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

B&J

Anonym skriver:

Vi roser nu rigtig meget ellers, det synes jeg vi er gode til

Vi vil hellere opmuntre end at skælde ud, det skar os også begge i hjertet at skulle få hende/ham til at blive siddende her til aften. ..

Men det vil vi lade være med for fremtiden, for det var en dejlig øjenåbner at få

Hvornår skal man så begynde på det? ..

mærk hvordan barnet har det ang. måltiden når barnet skal spise lad det give 10-15minutter så finder i hurtig ud af det, jeg ved godt at mange sikkert tænker det er ikke okay at lade barnet få frie tøjler, nej men det er et barn og jeg kan godt forstå mange ting er tit 100% mere spænde en mad.. men så må man give det lidt mere fri måde også taget det senere når barnet virkelig forstår altså nu kan du godt side pænt når de er 5-6år så forstår de det jo meget beder

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror at mange har oplevet indskydelsen at ville kyle deres barn ud af vinduet, bare i et splitsekund. Det er jo ikke ensbetydende med at man rent faktisk har lyst til at gøre det.

Jeg forstår dog slet, slet ikke jeres opdragelsesmetoder - at tvinge en 2-årig til at sidde pænt med ved bordet mens mor og far spiser færdigt.

Øh. .. Stakkels er vores barn altså ikke. .. H*n mangler hverken kærlighed, hengivenhed, tøj, mad, legetøj, venner eller forældre der elsker hende/ham ubetinget. ..

Kan godt forstå du ikke er enig i vores opdragelse, vi har selv været i tvivl om hvordan vi skulle gribe de her ture an. .. Men ligefrem og skrive "stakkels barn" og stille det op somom vi mishandler vores barn fordi vi sætter grænser, det synes jeg er en smule hårdt og faktisk også unødvendigt. ..

Anmeld

7. april 2013

modesty

Øh. .. Stakkels er vores barn altså ikke. .. H*n mangler hverken kærlighed, hengivenhed, tøj, mad, legetøj, venner eller forældre der elsker hende/ham ubetinget. ..

Kan godt forstå du ikke er enig i vores opdragelse, vi har selv været i tvivl om hvordan vi skulle gribe de her ture an. .. Men ligefrem og stille det op somom vi mishandler vores barn fordi vi sætter grænser, det synes jeg er en smule hårdt og faktisk også unødvendigt. ..

Som du kan se i det indlæg du citerer, ændrede jeg ordlyden da jeg godt selv kunne høre at den var lidt voldsom.

Men jo, jeg mener faktisk at barnet er stakkels i den situation du beskriver. Ændrede dog ordlyden da jeg ikke ville have at det skulle fremstå som om jeg syntes at barnet generelt var stakkels - for det kan jeg ikke udtale mig om.

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Som du kan se i det indlæg du citerer, ændrede jeg ordlyden da jeg godt selv kunne høre at den var lidt voldsom.

Det er så i orden, jeg svarede på det første du skrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.